Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe kweek kastje maken???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

nieuwe kweek kastje maken???

Korting op 420shop
    Mensen,

Ik ben kweekboy net nieuw hier en wil me gaan verdiepen in een kast kweken wil beginnen met een kleine kast.
    5 plantjes ofzo onder een bloeispaarlamp e40 heb ik leuke resultaten mee gezien.
    heb veel vrienden die het doen maar willen nooit duidelijk zijn.
    ik heb altijd buiten gekweekt gaat altijd prima maar wil de winter ook iets leuks

nu mijn vraag:

wie kan mij laten zien hoe je een kweekastje maakt met name dat niet opvalt en wat er kwa afzuiging en inlaat inmoet.
    Ik wil een fan van pc gebruiken en als afzuiging buisafzuiging is wel belangrijk dat je het bijna niet hoort vanwege buren en drm de keus buisafzuiging die hoor je bijna niet en zon grote box wel.
    ik hoop dat iemand mij goeie fotos kan laten zien of voorbeelden alvast bedankt.

greetts kweekboyy11

Re: nieuwe kweek kastje maken???

kijk hier eens in de micro sectie van het forum en dan bij kweekruimte staan zat kastjes bij helemaal van begin tot eind

hoe kleiner hoe moeilijker het climaat te regelen valt hoe groter de afzuiger dus weer moet zijn
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Re: nieuwe kweek kastje maken???

Buisafzuigers zijn lawaaidingen als je t mij vraagt.

Deze zijn wat duurder maar ook vele malen stiller, zeker wanneer opgehangen in rubbers..
      Verder altijd rekening houden met hoogte in n zelfbouwhok.

Suc6

Comment

Bezig...
      X