Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400W in een SJ DR 60?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

400W in een SJ DR 60?

Korting op 420shop
    Hoi,

momenteel kweek ik met een 250 W HPS in een secret jardin dark room 60 ( = 60 * 60 * 160 cm).

Kweekjes gaan goed maar ik vroeg me af of ik met een 400 W HPS ind eze tent nog betere opbrengst en dikkere, compactere toppen zou krijgen? Of zou dit gewoon een overkill zijn voor deze tent afmetingen? Bovendien weet ik niet wat de warmte gaat doen: geeft een 400W opmerkelijk meer warmte dan een 250W?

een andere afweging is de minimale afstand tussen plant en lap: bij een 250W volstaat 20 cm, bij een 400W wordt dat al snel 40 cm....allemaal verlies in een tentje van maar 160 cm hoog....

greetz

Re: 400W in een SJ DR 60?

ik denk idd dat je met de hoogte en de warmte in de problemen kan komen
    ik weet dus niet wat je temperatuur nu doet en of je afzuiger al op 100% draaid ?
    je kan natuurlijk altijd voor scrog gaan dan ben je het hoogte probleem al bijna kwijt komt ook ten goede van de compactheid van de toppen en opbrengst
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Comment

Szomers 250 draaien en swinters 400 hou je de temp wel ok.

Suc6

Comment

Overkill naar mijn mening, 250w volstaat zeker voor die afmeting tent. Geloof niet dat je hier beduidend meer opbrengst van hebt en het kost je ook nog meer aan elektriciteit. Gr

Comment

Oude topic van me...

Los van het feit dat het idd overkill zou zijn...zouden je planten ook maar max 70 cm hoog mogen worden na aftrek verlichting en pot...

mobile message

Comment

Bezig...
            X