Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent stil krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kweektent stil krijgen

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort een kweektent in mijn schuurtje plaatsen.
    meeste spullen heb ik al, alleen hoe krijg ik het zo stil mogelijk?
    Er kunnen mensen vlak naast lopen dus moet wel stil zijn.

Iemand advies?

Re: Kweektent stil krijgen

gewoon heel erg kleine boxjes installeren, volume op 0.1, en je muziekkeus aanpassen (middendelen van vioolconcerten bijv).

je zou trouwens verbaasd zijn hoe goed planten daarop groeien, maar dat terzijde
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Haha ja de vlooien vermaken is idd erg belangrijk!! Hoopte op een iets wat serieuzere reactie. Maar vind em wel leuk bedacht

Comment

je ventilatie maakt de herrie, dus die zou ik flink groot nemen en dan op halve/kwart kracht laten draaien. Minder toeren betekend minder lawaai..Natuurlijk in combinatie met van die geluidsgeisoleerde luchtslangen.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Heee idd wat more weed zegt een grote afzuiger en een fan controler.

zie dat je in de schuur wil gaan kweken schaf maar vast een kacheltje aan voor in de winter.

groete

Comment

Bedankt voor julie hulp. Ja kacheltje heb ik ook al staan, nu is het er alleen bloedheet daarbinnen

Comment

Klein maar fijn houden ik heb ook een klein tentje van 90x90 met een kleine buisafzuiger en een clip fan....maakt practisch geen geluid ook niet als ik de afzuigerer op
              volle toeren staat! valt heel erg mee!!!!!
              Succes met je keuze!
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Door je koolstoffilter uitblazen dempt ook n hoop!

stilste blijft natuurlijk met de stekker eruit..

Smookse

Comment

Stekker eruit trekken.

Tentjes maken altijd wel wat geluid.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zit er ook aan te twijfelen op zelf een hok te timmeren ipv silverbox. Dan kan ik het geheel beetje isoleren. Wat denken jullie?

Comment

tsja, da's wel wat lastig te benoemen zonder jouw specifieke situatie goed te kennen natuurlijk ace. Ik vind tentjes leuk en handig voor hen die kweken op een plek die zich niet leent voor een getimmerd hok, en natuurlijk voor hen die niet kunnen timmeren. Want zo'n zelfbouwhokje is natuurlijk maatwerk, helemaal toegespitst op wat je wilt en wat kan op die locatie. Daar kan dan inderdaad nog extra isolatie bij worden gebruikt etc etc...

Anders gezegd : wil je het kweken eens uitproberen zou ik eerder voor een tentje kiezen. Een vast hok is wat meer investeren (al valt dat reuze mee met wat slimmigheid en gezond verstand), en je locatie moet het aankunnen ivm ontdekkingsgevaar enzo.

Comment

Okee ik ga daar nog eens goed over denken. Schuur is zon 2,5 bij 2,5m. En ik werk in de bouw. Dus kan dan af en toe beetje meesmokkelen ghehe..

Comment

meestal gebruiken jullie buisventilatoren,die herrie dingen.een beter alternatief met n veel langere levens duur,zijn de afzuigers van n woonhuis(cv,badkamer enz)
                          deze dim je bromvrij,en hoor je niet lopen.ietsje duurder,maar heeft wel n lange levensduur.
                          grtz

Comment

Stil krijgen is vrij simpel, eigenlijk ontzettend simpel.
                            Wat je nodig hebt is genoeg cash.

Ik zou een softbox/houten boxafzuiger met 20-30% overcapaciteit.
                            Als fancontroller zou ik een 'frequentie fancontroller' nemen. Een Cli-mate
                            Betere en stillere controllers zijn er simpelweg (bijna) niet.
                            Vergeet niet dat de afzuiger de grootste noizekikker is, dus daar moet je prioriteit en focus op liggen.

Succes
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

SSSST, tent Koest!

Sorry kon het niet laten,

Groetjes Pollewop.

Comment

Bezig...
                              X