Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Level Controller

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Level Controller

Korting op 420shop
    Ben nieuw hier dus sorry als ik dit verkeerd plaats.

Het gaat om het volgende, ik heb vandaag Demaco dc 197 Level Controller op de kop getikt.
    nu wist ik in eerste instantie niet eens wat het was (en nog steeds niet precies) maar heb er wel al wat info over gevonden.
    Nu vraag ik mij af of ik door middel van andere sensoren de level controller in zou kunnen zetten in een kweekruimte.
    Meer info over de Demaco is hier te vinden : http://www.cryostream.com/download/E...20DC%20197.pdf

Het lijkt mij een handig apparaat wat eventueel zou kunnen dienen als klimaat regelaar.
    Iemand enig idee of dit zal lukken of ervaring met wat voor level controller dan ook?
    Laat het me weten, alle info is welkom.

Re: Level Controller

Helemaal niemand ervaring met wat voor level controller of voedingscomputer of iets dergelijks? Alle hulp is welkom mijn heren en dames

Comment

denk dat 99.9998% die wat hier op t forum zitten zowat alemaal amateurs zijn, dat is proffesioneele spul ( en niet eens iets met normaal kweken is )

helaas maar buiten ons bereik

Comment

Hmm jammer, had gehoopt dat er toch een ietwat professionele kweker zou zijn die ervaring had met automatisering.

Comment

Bezig...
        X