Re: Starter Sets
het voordeel van AF's is gewoon dat ze 3-4 weken sneller klaar zijn vanaf zaad gerekend, dat de kwaliteit van AF's minder is dan reguliere soorten en opbrengst minder in grammen daar wil ik even op ingaan zelf heb ik een run gedaan met 5 AF's gewoon voor de fun als test en omdat ik snel een wietje wilde voor de verhuis, waarom een test, ik wist dat het heel warm ging worden die run en heb temperaturen gekend tss 40-50 graden in de tent, velen gaan zeggen what the f*ck maar heb er veel uit geleerd, zal groot verschil zijn AF's binnen en buiten maar van kwaliteit deden de AF's zeker niet onder of de reguliere wietjes die ik gegrowd hebt, van opbrengst had ik AF's van rond de 35gr droog, toen ik growde met reguliere zaden had ik zelfs dames die maar 25 ofzo opbrachten dusja... moeten we mischien met korrel zout nemen alles, natuurlijk ik ben zeker geen expert ofzo, ik kan mijn eigen wietje growen en de kwaliteit zit altijd goed als ik nu met regulier zaad grow of met AF's op kwaliteit zal ik niet inboeten, zal wel minder halen op de eindopbrengst met AF's maar zeker niet als je plant naar plant bekijkt, ik ben nu bezig met 12 AF's en weet nu al zeker dat de kwaliteit evengoed zal zijn of dat ik het met regulier zaad deed want anders was ik er niet aan begonnen, enige voordeel is aan AF's ze zijn snel klaar en is ergens wel makkelijk om te beginnen growen, gewoon 18/6 en doe maar... die 5 AF's hebben me trouwens 150gr gegeven droog gewicht wat ik niet slecht vind in temperaturen ts 40-50 graden en dat toch een 3-4weken lang en wil zeker jouw kennis niet tegen spreken
Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme
View Post
Comment