Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

g-tools 600kit 1.2m

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

g-tools 600kit 1.2m

Korting op 420shop
    hallo allemaal,

ben op g-tools bezig om zelf een kast samen te stellen. graag hoor ik jullie mening over de gekozen producten { of het samen past met mekaar}

het is een g-kit 600 wing 1,3m2met een 160 fancontroller, carbon2603 filer, 600w ballast, aa wing medium met philips lamp, timerbox 2x 600w

word dit een goede combinatie of gaat dit niet werken en wat zou ik eventueel kunnen veranderen.

ooh ja nog een vraag, in deze combinatie zal ik dan nog steeds last hebben van temperatuurs problemen of zou ik 2 extra luchtinlaten hieraan moeten toepassen???

hoor het graag,
    Last edited by snijder; 30 September 2012, 12:16. Reden: vergeten

Re: g-tools 600kit 1.2m

Hallo allemaal,

kan niemand mijn een kleine beetje helpen of ik in degoede richting ga voor mijn eerste kweek
    qua opzet van dezesamengestelde g-tools kast?? beetje hulp zou van pas kunnen komen.

greetz,

snijder

Comment

als je die vragen nu eens stelt bij g-tools zelf kunnen ze je precies vertellen.
      er zijn niet zoveel mensen die 'n g-tools kast hebben.
      dus....
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

nee ok ben ook bij g-tools wezen kijken en die persoon kende geen warmte problemen met zijn kast.

heb wel gelezen dat de standaardkasten er wel degelijk last van hebben. dus daarom heb ik um zelf samengesteld in de hoop sommige problemen er mee op te lossen. dus wou ik van wt ervaren mensen horen of deze samenstelling op 1.3m2 nut heeft of niet

dus wt ik eigenlijk wil vragen of ik deze filter en ventilator geschikt is voor 1.3m2 of dat het te groot is. en of het nut heeft 2 extra inlaten te monteren

Comment

dit kun je pas bepalen wanneer je aan het draaien bent.
          het ligt ook aan de ruimte waar de kast komt te staan o.a.
          als je het wilt kopen, dan koop het gewoon en waar nodig pas je hier of daar de luchtaanvoer aan.
          extra gaten lost niet alles op maar daarvoor in de plaats kun je bv 'n actieve hogere aanvoer van verse lucht regelen!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Minimale afzuiging voor 600W (zonder cooltube) is 500m3 afzuiger met een 500m3 fliter. En wat angel ook al zegt is de omgevings temp. waar je hok staat is ook erg belangrijk dus als je in de zelfde ruimte uitblaast dan loopt vanzelf de temp. op wat logisch is.

En ik zou zorgen voor een actieve inlaat. Die is vaak de helft minder dan de afzuig dus 250m3 inblaas dan zit je goed en dat werkt beter dan extra gaten erin zagen.

Succes!

Comment

kijk heren dit is nuttige info.

de kast komt op een klein stuk afgesloten zolderruimte te staan waar een klein raampje inzit die open kan.

de bedoeling is om de lucht die uitgeblazen word op de afzuiging van het huis te plaatsen.

dus zo een actieve inlaat is een gewone fan die je anders ook zou kunnen gebruiken voor afzuiging in je hok??
              of zijn dit andere ventilatoren?

en de ventilator met filter kan max 800m3 zou ik dan als actieve inlaat die van 250m3 kunnen gebruiken of zou die dan ook groter moeten zijn??

bedankt voor de info

Comment

hopelijk werkt je koolstoffilter goed als jij je uitlaat op je afzuiging van je huis aansluit want anders gaan ze het stratenver ruiken waar ze moeten zijn ging dat ook zo doen maar heb me bedacht, je weet nooit toch...
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

jah ok maar je leest toch heel vaak dat mensen hun afzuiging op de schoorsteen aansluiten.

waar voer jij je lucht dan af??

nogmaals probeer ze veel mogelijk info in te winnen en een heleboel te lezen. want gepakt worden is het laaste wat je wilt toch

Comment

ik voer die gewoon af op mijn zolder denk dat een schoorsteen genoeg geur verspreid dat je wietgeur maskeert, kan ook verkeerd zijn natuurlijk...

Comment

Mits je zorgt een goed koolstoffilter,
                      werkt dat prima op de mechanische ventilator van het huis,
                      deze gaat rechtstreeks naar buiten!!!!

Comment

jah dat bedoel ik als de afvoer op de schoorsteen zit heb je gelijk het hoogste punt van het huis en verdwijnt dat toch gauw met de wind.

zonder dat ze merken dat het van mijn afkomt. trouwens peacemaker heb jij op zolder geen last van de hoeveelheid vocht wat je afzuigt???of doen meer mensen dit

Comment

nope geen problemen met vocht snijder maar ga toch wel eens kijken om het ook zo op de afzuiging van het huis aan te sluiten...als ik mijn filter vernieuw na deze ronde die ik bijna ga beginnen

Comment

ok nou wens je veel succes met je volgende ronde binnenkort maar alles bestellen bij g-tools zodat ik ook eindelijk het zelf kan doen.

denk dat me samenstelling wel aardig is voor een beginner.

Comment

hallo,

ik heb een tijdje geleden zo complete kast aangeschaft.... ben een verslag begonnen meschien handig om even te bekijken???

grtzzz

Comment

Bezig...
                              X