Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nee ik heb hem nog niet eens hangen laat staan aan staan. en met elektro heb ik al helemaal geen verstand.
ik heb nu liggen
7x PHILIPS 400 WATT VSA
Fancontroller tot 1500 watt maar dan alleen de thermostaat niet de controller
heb ook een groot aantal lampen maar weet de verschillen niet ga staks ff alles opschrijven en de verschillen zoeken in de lampen
Dat wou ik ook zeggen of je een wss skunk had
Die thermostaat komt niet bekend voor mij.
Voor een redelijke prijs kun je wel eentje aanschaffen.
je filter vind ik wel groot.hoe groot word jou tent.
filter is groot ja is eigenlijk voor een grote slaapkamer, koop een nieuwe voor mijn tent, tent is 80x80x180. ik zit te denken voor die tent deze filter te kopen
dan moet ik ff kijken of dat lukt eerst, plaats ook een clip ventilator erbij buiten de tent met een pvc buis met gaten, dat zou ook extra koeling moeten geven toch?
Dat zinnetje is natuurlijk bullshit, daar moet je je niet door laten leiden.
Zou een setje zoeken van minstens 2x zo groot, misschien wel 3x voor een 400W lamp.
heb nu 5x autoflowers zaadjes in de kweek staan, maximaal haal je daae niet veel van af, kan ik dan niet die lichte minifan en 250watt lamp, want 400 is dan toch niet nodiug voor autoflowers of maakt dat wel verschil?
Comment