Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

smalle kweektent

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

smalle kweektent

Zo'n clipfan kan ook wel is helpen...

Comment

Re: smalle kweektent

ik heb een computerventilator en een clipfan continu aanstaan, clipfan op 2de stand dus maximaal

Comment

smalle kweektent

Vage dat je nog steeds op 90 zit dan, erg vochtig bij jouw :p enige optie is idd afzuiging, mss de investering een klein beetje hoger nemen en een softbox afzuiging kopen...

Comment

ik heb een softbox maar aan het einde daarvan geen slang en daarom maakt hij denk zo'n herrie, moet ff kijken straks voor een oplossing. box was voor 80 planten en heb hem gekregen, voor mijn tent was hij te groot en daarvoor heb ik aan de zuigkant een emmer gemonteerd en in het midden van de emmer een verloop van pvc van 10 naar de maat van de slang die in de tent gaat.

dus daar knijpt hij de afzuiging al alleen de uitgaande lucht verlaat dus de box rechtstreeks en daar zit denk het geluids probleem. ik had hem maar uitgezet want liever wat lucht wat ik ruik dan dat iedereen die box hoord, zie foto hoe het nu is045 (640x427) (2).jpg003 (640x427).jpg

Comment

smalle kweektent

Ja hoe grooter de box is hoe meer je hem ook hoort en inderdaad als je dempt heb je zowiezo meer geluid, heb je een fancontrol? Dank zouje hem wat rustiger kunnen doen draaien...

Comment

thanx smowkie nee heb wel een thermo maar daar moet je een fancontroller bij hebben en die moet ik nog aanschaffen, die staat op nr1 voor aan te schaffen begin volgende maand als mijn geld weer gestort is

Comment

smalle kweektent

Je hebt al een fancontrol voor rond de 40 euro, je kan er natuurlijk ook van 2 3 400 kopen zou wel een handige oplossing zijn want het ziet er inderdaad nogal een grote box uit eheehehe

Comment

ik zou voor de 80x80 tent gaan,

zaadjes: royal creamatic omdat: deze plant maar 70-100cm wordt en deze brengt 80-110 gr opleveren gedroogt! (type stavia 10% indica 60% ruderalis 30%)

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

sorry ik zag niet dat je al een keuze had gemaakt, veel succes!

Comment

als je een kleine buisafzuiger zal gebruiken op een tijdschakelaar,zal ook helpen hoor.( als 1 open 1 dicht)
                    of ramen open en gebruiken 2 ventilators die we inde zomer ook gebruiken je weet wel.(laat de lucht van binnen naar buiten blazen.

Als ik zeg dat ik geen filter hebt en geen afzuiger,dan zou je mij ook moeten geloven dat mijn luchtV.niet hoger word dan %50.
                    Dus je circulatie in je huis (kweek ruimte) moeten aanpassen.
                    soms moet je alles moeten gebruiken maar eerst je hersens en zeker voor je gaat blowen.
                    Last edited by Zenne; 12 November 2012, 20:12.

Comment

hehe ja zenne eerst denken voordat je gaat blowen :p

@weed4fun geeft niet maar bedankt voor je info omtrend royal creamatic

Comment

vraagje tussendoor: mijn skunk wss doet het redelijk voor de eerste x iets te kweken, de buds zijn groen en de takken en bladeren ook, maar waar geen buds aan groeien worden de takken roodbruin, waarom is dat verschil?

Comment

Ik merk bij mijn 2de wss dat ze heel goede beginners plant zullen worden.

Ik heb dat ook gemerkt dat wil ik ook graag weten ik had geen naam daarvoor hoop dat iemand dat kan beantwoorden.
                          bij mij is de grootste blad takken is rood,ik weet niet of een ander wiet planten ook zo zijn.

Comment

juist de grote blad takken waar geen buds op komen zijn rood en waar buds op komen groen. wel een mooi contrast maar jou was dat ook al opgevallen

Comment

je moet eens kijken bij monty's bladprobleemoplosser normaal staat er daar vanboven iets bij ivm die paarse/rode gekleurde bladstelen

Comment

yep heb ik gelezen maar de rest van mijn plant doet t goed, maar kan aan lage temperaturen hebben gelegen zoals in monty's stukje ook vermeld staat

Comment

Bezig...
                                X