Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

smalle kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: smalle kweektent

    Ik denk dat dat geen ziekte is,anders kan niet alleen op grote bladeren komen.
    Had bij mijn vorige wss plant ook gezien maar bij deze niet gecontroleerd maar ik denk dat het zelfde wordt.
    ik zal morgen eens controleren en een foto maken,zo weten we meer over.



    Ik heb ze controleert en gisteren was er niets te zien maar vandaag heb ik gezien dat die begint rood word.
    Die begint met korte streepjes van uit de blad naar het stam,of andersom.Het is een soort Matrix streepjes zo duidelijk.
    Last edited by Zenne; 19 November 2012, 20:03.

    Comment


      #62
      Re: smalle kweektent

      thanx zenne, moet nu echt een filter en afzuiging kopen die wat ik heb is niks veels te groot en je hoort hem beneden zelfs dus die staat al een week uit, nu doe je de deur open van de gang en je ruikt meteen alles, skunk wss gaat nu goed, de fluffie topjes worden dikker en produceerd nu veel thc, de bladeren zitten onder, moet eens kijekn voor een microscoop.

      de 5 af gaan ook redelijk, net nog niet in bloei, 1 blijft wat achter maar zodra ik tyd heb morgen plaats ik foto's

      Comment


        #63
        Re: smalle kweektent

        filter en afzuiging zijn nu binnen, nu een manier verzinnen om het goed te plaatsen want in mijn tent is niet veel ruimte, deze is het gworden iig, zodra hij hangt plaats ik een foto als totaal plaatje

        75_pkfilterK.jpg

        Comment


          #64
          Re: smalle kweektent

          Topic kan gesloten worden heb nu een topic geopend betreffende kweekverslag.

          Comment


            #65
            Re: smalle kweektent

            die zullen wel hun werk doen hehe

            Comment

            Bezig...
            X