Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

smalle kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    smalle kweektent

    Korting op 420shop
    Ik wil morgen een nieuwe kweektent aanschaffen omdat ik een ruimte heb maar niet echt de ruimte

    Mijn keuze valt op 2 soorten
    growbox 75x75x200
    Blackbox Silver kweektent 80x80x180

    de een is net iets breder maar de ander iets hoger

    wie kan mij adviseren wat nu slimmer is?

    Tevens wil ik zaadjes bestellen en mijn eerste keus was autoflowers maar een leverancier heeft mij dat afgeraden om binnen deze soort te kweken omdat ze niet genoeg opleveren per plant max 50gram. maar de meeste zelfs 20gram

    ik heb dus een beperkte ruimte maar wil het maximale eruit halen in een zo kort mogelijke tyd bvb 60 dagen. Wie weet een geschikte plant voor deze ruimte?



    #2
    Re: smalle kweektent

    Ik persoonlijk zou voor de iets hogere gaan . Autoflowers hebben de gehele ronde zo,n 18 uur licht nodig en inderdaad minder opbrengst als Fem of Reg zaad . Ik weet verder niet wat je een lekker wietje vind maar bijvoorbeeld de og kush van hy-seeds staat zo,n 65 dagen te bloeien . Verder al weet van je verdere set-up ? Afzuiging , filter , lamp ...

    Comment


      #3
      Re: smalle kweektent

      @langenl

      ik zit te denken aan scroggen maar wil dat gaan experimenteren met mijn wss skunk plant die ik al heb staan, hoogte is denk net iets beter want mijn filter is groot hoogte is 35cm, daaronder mijn 400watt lamp dus dat kost al ruimte in hoogte.

      vind bijna alle soorten wel lekker, redhair, amnesia, pp, sneeuwwitje, ak47 ben niet zo moeilijk :p

      og kush lijkt mij wel wat heb het net ff opgezocht, of mischien heeft iemand anders een mooie optie

      Comment


        #4
        Re: smalle kweektent

        Ik zou iets groter willen nemen.
        100x100x200 veel ruimte,veel winst,beter onder controle....
        met een beter lucht circulatie..
        kwwekkkk.jpgDeze is mijn smaak maar lang genoeg wil ik het nog niet.

        Comment


          #5
          Re: smalle kweektent

          is te groot maxiaal kan ik maar 80cm kwijt in die ruimte

          Comment


            #6
            Re: smalle kweektent

            Dan zou je 75x75x200 moeten kiezen.
            Lengte is veel belangrijker dan breedte,vind ik.

            Comment


              #7
              Re: smalle kweektent

              Dan de 80 nemen eh...je tent kan nooit te groot zijn en die hoogte heb je niet speciaal nodig.
              Je kunt wel je warme lucht in een ander vertrek kwijt dan waar je je verse lucht vandaan haalt ?

              Van zaadje naar eindproduct in 60 dagen lijkt me wat krap.
              Zou je aan 90 dagen denken zal dat ongetwijfeld wel lukken.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: smalle kweektent

                lol 1-1 de een zegt breed de ander zou de hoogte nemen. ik kan zelf geen beslissing nemen en nu snap ik waarom want ik denk hetzelfde als jullie 2.

                ja verse lucht haal ik uit een kleine raam opening, warme lucht via de gang waar de tent moet komen.

                ja is ook krap net als mijn geld momenteel met AF zou dat wel lukken, scheelt dan een maand maar iets minder grammetjes met oogsten.

                Voor AF is breedte beter, maar wil kunnen switchen en soorten zoeken die snel zijn qua kweek

                Comment


                  #9
                  Re: smalle kweektent

                  Gaat de 80x80x180 worden. nu moet ik gaan kijken wat ik in die tent ga stoppen wat snel groeit en bloeit, wie kan een beginner een suggestie doen dus een soort die niet 1,5 meter wordt en redelijk snel geoogst kan worden?

                  Comment


                    #10
                    Re: smalle kweektent

                    QnQ heeft meer ervaring dan mij als hij zeg 80 dan zou ik ook 80 nemen.
                    het is ook maar 10cm in breedte als het zou helpen waarom niet.

                    Comment


                      #11
                      Re: smalle kweektent

                      dank jullie 2 voor de reacties, ga de tent morgen halen n nu moet ik echt binnen 24 uur beslissen welk zaad, Northern Lights Sensi Seeds

                      lijkt mij wel wat

                      Comment


                        #12
                        Re: smalle kweektent

                        Ik hoop dat 80 voldoende groot word voor je ruimte.
                        want ik denk van binnen is die 80x dus buiten zal iets groter kunnen zijn.?

                        Comment


                          #13
                          Re: smalle kweektent

                          Van buis tot buis is 80
                          het zeil van de tent is geen 5 cm dik
                          <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                          <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                          Comment


                            #14
                            Re: smalle kweektent

                            Tnx Darkside
                            Beter goed meten.Als bij Ikkedus 80cm plaats heeft dan past dat daar zeker niet in.
                            je kunt die buizen toch niet buigen he.

                            Comment


                              #15
                              Re: smalle kweektent

                              ik heb wel iets meer ruimte maar 90 gaat echt niet lukken anders had ik wel wat geforceerd. moet ook kijken voor kleine afzuiging want mijn box en filter is voor een slaapkamer als ik die erop zet implodeerd mijn tent

                              kon het niet laten om AF te bestellen wil zien wat de productie is enz. heb een 5tal zaden besteld.
                              Deze mix omvat een aantal van onze geweldige nieuwe autoflowering hybriden - Northern Light Automatic, Royal AK Automatic en Royal Bluematic. Ze zijn allemaal autoflowering versies van klassieke rassen, die over de hele wereld bekend en geliefd zijn. Royal Bluematic is binnen 8 tot 9 weken klaar om geoogst te worden. Royal AK Automatic en Northern Light Automatic hebben iets meer tijd nodig, en zijn na 9 tot 10 weken klaar.

                              Comment

                              Bezig...
                              X