Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

smalle kweektent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: smalle kweektent

    licht = gewicht
    jij voelt toch ook verschil tussen gruis & amnesia
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    Comment


      #32
      Re: smalle kweektent

      ja maar overal zegt iedereen wat anders en heb steeds gehoord dat bij AF er iets anders geld dan veel watt, daarom vraag ik het hier ook

      Comment


        #33
        Re: smalle kweektent

        ja de gehele kweek je lamp op 18/6 laten staan (of 20/4)
        je moet bij een autoflower niet aan de lichturen komen voor deze in bloei te laten schieten.
        Hier zie je hoe een autoflower groeit dankzij dutch passion seeds.
        <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
        <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

        Comment


          #34
          smalle kweektent

          Iedere dag 8 uur langer de lamp laten branden is niet altijd even interessant hoor.... Toch niet met elek kosten van vandaag .... Opbrengst zal zowiezo wel beter zijn, maar het kost je ook merkelijk meer!

          Comment


            #35
            Re: smalle kweektent

            ik heb een klein probleem en dat is geld, ik heb nu zoveel spullen en ga nog wel bij die thermostaat een controller halen kost maximaal 30 euro of zoiets.

            heb een clipfan liggen en mijn idee is om toch die grote filter met afzuiging te gebruiken omdat ik gewoonweg geen geld heb voor een andere, de lucht die hij afzuigt weer in de tent te blazen en die clipfan buiten de tent te zetten zodat hij 24 uur per dag verse lucht inblaast, heb nu 11 liter potten staan

            zal dat werken? ik ben een noob en zoek een oplossing voor de eerste periode als ik weer wat geld heb koop ik een lichtere filter en afzuiging.

            wie kan mij met deze spullen of een goedkope oplossing zoals die combi van 50 euro minican, ik zet wel ff foto's neer hoe het nu staat002 (640x427).jpg003 (640x427).jpg004 (640x427).jpg005 (640x427).jpg006 (640x427).jpg


            mini fan + filter

            artikelnummer: 1150.0228
            Set aanbieding Winflex buisventilator + Prima Klima mini filter

            Axiaal ventilator, 185m3/h + koolstoffilter 160m3
            Koelt probleemloos verlichtingssystemen tot 250W.

            Comment


              #36
              Re: smalle kweektent

              @ik heb een klein probleem en dat is geld, ik heb nu zoveel spullen en ga nog wel bij die thermostaat een controller halen kost maximaal 30 euro of zoiets.

              Met dat probleem kampen een heleboel Nederlanders. Maar Spekman heeft daar een oplossing voor: dat geld wordt weggeroofd bij mensen, die niet te beroerd zijn om de wekker 's-morgens op 6 uur te zetten. Dus als je de werkenden ook arm maakt, is een ieder binnenkort in Nederland arm. Kijk maar wat nivelleren heeft opgeleverd in Rusland en zijn satelietstaten. Het lijkt wel of ambitie en vlijt teneinde enige maatschappelijke welstand te verwerven als asociaal wordt gezien.
              Last edited by Xtreme; 4 November 2012, 15:55.

              Comment


                #37
                Re: smalle kweektent

                ja ach ik werk 6 nachten per week dus wat wilj zeggen, oja 12 uur per dag, alleen mijn geld gaat rechtstreeks naar de belastingdienst vanwege scheiding

                Comment


                  #38
                  Re: smalle kweektent

                  Vanwege een scheiding gaat er geen geld richting belastingdienst. Tenzij er derdenbeslag door de belasting op dat deel van je inkomen is gelegd dat uit gewone alimentatie voor je ex bestaat. Maar dat kan alleen als je ex nog zelfstandig opgebouwde belastingschulden heeft. Gewone alimentatie en eventuele kinderalimentatie gaan onder normale omstandigheden naar je ex en eventuele kinderen en nooit naar de belastingdienst. De alimentatie van je ex kun je aftrekken bij de rubriek inkomensvoorzieningen en bij de kinderalimentatie kun je een fordaitair bedrag -afhankelijk van de hoogte en de leeftijd van je kinderen- als buitengewone last wegens kosten levensonderhoud van naaste verwanten (persoonsgebondenaftrek) op je inkomsten uit werk en woning in mindering brengen. Je kunt beter bij een fiscalist met 40 jaar werkervaring niet met lariekoek aan komen zetten. Het enige wat je in jouw situatie krijgt, is een jaarlijkse belastingteruggaaf. Tenzij je voordien hebt gekozen voor een maandelijkse voorlopige teruggaaf.

                  Comment


                    #39
                    Re: smalle kweektent

                    dan zal ik het je anders zeggen, door een scheiding ben ik mijn baan bij de provincie kwijtgeraakt 5 bedrijven die ik had en huis, met al mijn bezittingen aan mijn ex gegeven, alleen omdat er een groot deel van inkomsten nog terug betaald moest worden, door een verkeerde actie van mijn accountant, ik had btw 45.000 terug gevorderd en dat moest op naam van mijn ex, ik terug betalen en zij terugkrijgen, en nadat dat moment kwam een scheiding, ik heb 800 euro loonbeslag en mijn ex heeft het geld opgemaakt, ik ben dus al jaren bezig met een rechtzaak tegen haar en ge;lukkig heeft ze alles toegegeven maar financieel heb ik het dus ruk.

                    Comment


                      #40
                      Re: smalle kweektent

                      Oorspronkelijk geplaatst door ikkedus View Post
                      ja ach ik werk 6 nachten per week dus wat wilj zeggen, oja 12 uur per dag, alleen mijn geld gaat rechtstreeks naar de belastingdienst vanwege scheiding
                      Dan is het probleem ontstaan bij de scheiding en deling van de huwelijksgoederengemeenschap. In onderlinge samenwerking met een fiscaal jurist een een notaris zou er een echtscheidingsconvenant zijn opgemaakt, waarbij dit soort idioterieen nooit zou hebben plaatsgevonden.

                      Comment


                        #41
                        Re: smalle kweektent

                        ja is gebeurd uiteraard maar als mijn ex het geld meteen opmaakt procudeer je tegen haar en dat is wat er nu speelt nog, dat was de uitleg over mijn financiele sh.t heb j ook antwoordenbetreffende het topic? het is uiteraard leuk om iemand de les omtrend fiscaal en geld te lezen maar daar zit ik hier niet voor op het forum, al leg ik wel eerlijk mijn probleem uit maar dat staat hier los van

                        Comment


                          #42
                          Re: smalle kweektent

                          mijn skunk wss staat nu in bloei en heb mijn 5 AF erbij geplaatst, temperatuur is helaas 27 a 28 graden 90% luchtvochtigheid dus moet daar wat aan gaan doen, geef nu 3x per week canna flores, 1 theelepel op 1 liter water, denk dat meer geven of meerdere dagen niet echt goed gaat uitpakken of iemand kan mij daarvoor adviseren?

                          AF zijn northern light, royal dwarf, royal automatic, royal blue matic, royal ak automatic

                          wiet 001 (640x427).jpgwiet 002 (640x427).jpgwiet 003 (640x427).jpgwiet 004 (640x427).jpgwiet 005 (640x427).jpgwiet 006 (640x427).jpg

                          Comment


                            #43
                            Re: smalle kweektent

                            lv%90 dat is raar met die filter.
                            Verder zien er goed uit,succes.

                            Comment


                              #44
                              smalle kweektent

                              Vind het ook wel erg hoog, is je meter niet stuk?

                              Comment


                                #45
                                Re: smalle kweektent

                                nee sorry heb niet de afzuiging aan staan had ik moeten melden, hij maakt een geluid als een vliegtuig, koop een andere einde van de maand, ik zal hem wel elke dag een ;paar uur aanzetten kijken of dat helpt

                                Comment

                                Bezig...
                                X