Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Setup vragen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Setup vragen

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Vergeet niet een VSA te bestellen.
    Die lampjes doen het niet rechtstreeks op je WCD.
    Ik heb het net opgezocht en een VSA is toch een soort fitting voor HPS he? zoals de fitting waar je een gloeilamp indraaid? Ik heb heel weinig verstand van electronica

Zit dat niet meteen bij de lamp? Anders koop ik me gewoon een compleet setje?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
    met pc fans zal het niet volstaan vrees ik met de 400w, van een hps lamp komt wel aardig wat warmte af, denk zelfs dat je voor de 250w in die ruimte al niet genoeg zal hebben met je fans om alle warmte er weg te krijgen, maar dat zijn speculaties, je moet het gewoon is testen wanneer er nog geen planten instaan..... dan ben je zeker, wees er ook bewust van dat het nu zo warm niet is of het bijvoorbeeld in de zomer is, want dan zal je ook wel growwen neem ik aan? :p
    Als die HPS echt zoveel warmte maken, kan ik dan niet beter TL's gebruiken? Het is toch een vrij kleine kweekkast en ga dus proberen om te scroggen.

Comment

Setup vragen

Ja als je hps wil moet je een compleet setje kopen, en nee de vsa is de fitting niet, de vsa dient om de lamp aan te sturen, een Tl setje is in jouw geval zeker sterk te overwegen...

Comment

Ja als je hps wil moet je een compleet setje kopen, en nee de vsa is de fitting niet, de vsa dient om de lamp aan te sturen, een Tl setje is in jouw geval zeker sterk te overwegen...
        Deze ligt binnen mijn budget.
        EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!

Dus bij dit setje volstaan 2 fans? of volstaat eentje al? dan moet ik er geen bijkopen :p
        Ik ga natuurlijk wel wat meer werk hebben nu met het steeds op de juiste hoogte houden van de lamp, maar dat doe ik uiteraard met veel liefde

Comment

Setup vragen

Ik vrees ervoor :p met je pc fans moet je er niet zoveel van verwachten, dan denk ik dat je beter voor tl gaat, 400 watt is vrij veel voor je setup , voorbeeldje: bij mij staat de tent open en de lamp hangt op ong 40 a 50 cm en het komt nog 26 gr op de grondhoogte met 400w hps ( mijn tent is 100x100x180)

Comment

Ik vrees ervoor :p met je pc fans moet je er niet zoveel van verwachten, dan denk ik dat je beter voor tl gaat, 400 watt is vrij veel voor je setup , voorbeeldje: bij mij staat de tent open en de lamp hangt op ong 40 a 50 cm en het komt nog 26 gr op de grondhoogte met 400w hps ( mijn tent is 100x100x180)
            Ik wil ook wel investeren in degelijke ventilatie, maar ik vrees dat dat echt veel gaat kosten...
            Deze set is misschien beter voor mijn setup? Hij is 150W maar hij kost wel veel (een set van 250W kost 3 euro meer...)

Comment

Setup vragen

Mss is dat meer iets voor jouw ja, je maakt ook helemaal zelf uit wat jij zeer veel vind mijn set kost 3x zoveel dusja, ik vind dat het bij jouw nog erg goed meevalt :p veel succes met de keuze

Comment

Ok, dan koop ik een TL-set van 250W en een extra ventilator, en als ik dan nog problemen heb verzin ik wel iets

Iedereen ten zeerste bedankt voor jullie hulp!

Comment

Bezig...
                X