Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke Tent ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke Tent ?

Korting op 420shop
    Hallo,

Heb me Hier juist lid gemaakt omdat ik een paar vragen heb.
    Ben van plan om een tent aan te schaffen maar weet niet goed welke grootte te nemen, Dacht aan een 150x150x200 maar zie hier op de forum alleen maar gebruik van kleinere tenten.

Is dat te groot voor eigen kweek/gebruik? heb een tent gevonden op http://www.onlinekweken.nl/product/1..._COMPLEET.aspx

Iemand ervaring met deze site?

alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten

Roll it up !
    Roll It Up !

Re: Welke Tent ?

Die tijdschakelaar is niet echt veilig met een 600 watt, en met die lamp kan je ook een 120x120 tent nemen.

Comment

Hoeveel planten kan ik kwijt in zo'n tentje? tijdschakelaar dus niet ok welke neem ik dan ?
      is de site wat te betrouwen?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Neem ik beter een 120x120 als ik maar plant of 5 wil ?
      Roll It Up !

Comment

5 kun je ook makkelijk kwijt op 1m2 100x100 en dan kiezen qua hoogte 180 of 2meter . Veel kweekverslagen door lezen en de zoek functie gebruiken helpt ook een heleboel in je verdere keuzes goodluck

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

heb wat verslagen gelezen en denk dat ik een dame of 10 zal zetten. een tentje van 120*120*200 met 600w lamp moet wel genoeg zijn.
            iemand voorstel waar ik het best bestel?
            Roll It Up !

Comment

Ik dacht ff, wtf heb ik hier op geantwoord, en toen zag ik je nickname MMMcheese

Comment

Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

haha heb die pic al van toen ik een kleine blower was :p smowkie.
                  Ik zou voor een secret jardin DR 120X120 gaan maar vind niet welke site een defitge complete set aanbiedt.
                  iemand die mij wat verder kan helpen? want die het bos niet meer door de bomen :p haha
                  Roll It Up !

Comment

Bij Harry ofzo..
                    Elke growshop kan je wel helpen met zoiets eh ..
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ok heb mijn tent gevonden zal een homebox growlab 100X100X200 worden.
                      Zou met smartpot werken van 15.1l
                      iemand raad voor medium en voedingslijn? ben er echt een groentje in dus wat meer info bij wat juist wat doet zou ook wel handig zijn.
                      Roll It Up !

Comment

De eerste keer gaat vaak lastig, dus ik zou voor een korte voorgroei in een 18l pot met all-mix gaan.
                        Dan zet je er 9 in de tent en als voeding koop je alleen rhizotonic en cannabloei.

Comment

Bezig...
                        X