Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiger/Filter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Afzuiger/Filter

Korting op 420shop
    lagere afzuigcapaciteit dan de afzuiger, maar met dezelfde flensmaat? Ik beeld me in dat dit niet gaat lukken, maar als het gewoon enkele kleine nadelen heeft kan ik het wel overwegen omdat ik zo wel een hoop geld uitspaar.

Oh en als je denkt dat een kleinere ook zou volstaan, zeg dat dan ook absoluut! (400W HPS in 1m x 1m x 2m kast)

2) Ik wil ook graag weten of het volstaat om enkele passieve inlaat te hebben met die buisafzuiger als uitlaat, of moet je echt een actieve in- en uitlaat hebben?

3) Tenslotte wil ik weten hoeveel zo'n afzuiger gebruikt, of hoe je het berekent, want die lamp komt al op bijna € 50 per maand en met nog eens dat erbij kan ik net zo goed niet kweken...

Alvast bedankt
    Last edited by xirb22; 14 December 2012, 23:36.

Re: Afzuiger/Filter

voor die kast kan je best een 250 kuub filter gebruiken koop dan wel een passende afzuiger mijn kast is 1,2x1x2 en ik heb een 300 kuub filter+passende afzuiger(weet ik de kuub niet van)+ 600w

kijk goed waar je hem koopt kan aardig wat geld schelen

passief is wel genoeg maar dan zou ik er wel 2 maken schuin tegenover elkaar dan zuigt het filter gewoon de verse lucht uit je kamer aan (ik heb het ook zo je ruikt totaal niks omdat hij aan blijft zuigen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beginnertj View Post
      voor die kast kan je best een 250 kuub filter gebruiken koop dan wel een passende afzuiger mijn kast is 1,2x1x2 en ik heb een 300 kuub filter+passende afzuiger(weet ik de kuub niet van)+ 600w

kijk goed waar je hem koopt kan aardig wat geld schelen

Comment

ja toch ik had er ook nog wel 1 voor je gehad maar das een setje met een 1800 kuub filter haha

zou ook wel een fannetje op je lamp richten scheelt een hoop warmte

Comment

ja toch ik had er ook nog wel 1 voor je gehad maar das een setje met een 1800 kuub filter haha
          Da's een behoorlijke filter hoor
          Hoe groot is je ruimte dan en met welke lampen? (gewoon uit interesse )

Comment

mijn ruimte is 1,2mx1mx2m ik heb zelf een 300 kuub filter plus passende afzuiger en een 600w maar heb nog een setje gekregen voor een ruimte van 3x3xkamerhoogte 2,6? haha ligt hier maar weg te kwijnen in een hoekje haha ik heb een tuintje bestraat voor alle spulle 4 lampen 2x 400w en 2x600w+vsa's 4 stuks da grote filter en kleine filter kleine en grote afzuiger bevochtiger ph en ec meter staat ook te koop
            alle snoere en derg. plus davin schakelkast 3 aansluitingen

Comment

mijn ruimte is 1,2x1,2 ik heb zelf een 300 kuub filter plus passende afzuiger maar heb nog een setje gekregen voor een ruimte van 3x3xkamerhoogte 2,6? haha ligt hier maar weg te kwijnen in een hoekje haha ik heb een tuintje bestraat voor alle spulle 4 lampen 2x 400w en 2x600w+vsa's 4 stuks da grote filter en kleine filter kleine en grote afzuiger bevochtiger ph en ec meter staat ook te koop
              alle snoere en derg. plus davin schakelkast 3 aansluitingen

Comment

haha ne begrijp ik haha ga lkkr die goedkope hale veel beter voor jou ik vind nog wel een slachtoffer waar ik dat spul mag gebruiken voor een mooie grote scrog haha

Comment

Succes ermee

Iemand die vraag 2 en 3 kan beantwoorden?

Comment

Betreffende je vraag over de passieve inlaat, heb ik veel over gelezen en zelf ook toegepast.
                    De passieve inlaten moeten 3 x zo groot zijn als je uitlaat(minimaal)
                    Ikzelf heb 125 uitlaat en 4 x 125 passieve inlaat, van boven, dus in het plafond(want koude lucht valt)
                    En dat werkt goed, dan heb je geen actieve inlaat nodig
                    Draai nu ong. 1 jaar met deze setup.
                    Wat betreft het verbruik, moet je kijken bij spec. van de afzuiger en dat doe je dan x 24, want hij zuigt tenslotte 24 uur per dag af, maar het zal niet meer dan 50 Watt zijn per uur(dus reken zelf maar uit)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door West2010 View Post
                      Betreffende je vraag over de passieve inlaat, heb ik veel over gelezen en zelf ook toegepast.
                      De passieve inlaten moeten 3 x zo groot zijn als je uitlaat(minimaal)
                      Ikzelf heb 125 uitlaat en 4 x 125 passieve inlaat, van boven, dus in het plafond(want koude lucht valt)
                      En dat werkt goed, dan heb je geen actieve inlaat nodig
                      Draai nu ong. 1 jaar met deze setup.
                      Wat betreft het verbruik, moet je kijken bij spec. van de afzuiger en dat doe je dan x 24, want hij zuigt tenslotte 24 uur per dag af, maar het zal niet meer dan 50 Watt zijn per uur(dus reken zelf maar uit)
                      Dus als je voldoende passieve inlaat hebt heb je geen actieve inlaat nodig? Ik moet sowieso een afzuiger installeren omdat ik anders de geur niet kwijt kan, maat het blijft leuk om te weten.
                      Als het niet meer dan 50W is ga ik dat denk ik niet merken aan mijn rekening.
                      Bedankt voor het antwoord!

Comment

Bezig...
                      X