Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
EC meter in het water gevallen
Collapse
X
-
Re: EC meter in het water gevallen
Als je hem goed uit laat drogen voor je hem weer aan zet heb je kans dat die het nog zal doen.Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest
Comment
-
Net als elk elektronisch toestel zal je bij het te vroeg aanschakelen een risico hebben op kleine kortsluitingen die je apparaatje kapot maken. Even geduld voor je test of die nog werkt is eigenlijk de boodschap in zulke gevallen.Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest
Comment
-
Heeft vanaf gisteravond de hele nacht op de verwarming gelegen, en ik zet hem net aan, en hij doet het gelukkig weer
Gelijk even geprobeerd in kraanwater, dat heeft meestal toch de dezelfde ec, en dat was ook goed.
Maar zal een dezer dagen nieuwe ijkvloeistof halen, heb nog wel eentje(zakje ijkvloeistof),
maar is open, maar wel in luchtdicht potje bewaard.
Misschien kan ik daar nog wat mee?
Comment
-
Super, volgende keer wat beter opletten, want je zal niet elke keer geluk hebben :p
Ik ben ook zo'n kluns, daarom kocht ik waterdichte modellenSpliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door West2010 View PostHeeft vanaf gisteravond de hele nacht op de verwarming gelegen, en ik zet hem net aan, en hij doet het gelukkig weer
Gelijk even geprobeerd in kraanwater, dat heeft meestal toch de dezelfde ec, en dat was ook goed.
Maar zal een dezer dagen nieuwe ijkvloeistof halen, heb nog wel eentje(zakje ijkvloeistof),
maar is open, maar wel in luchtdicht potje bewaard.
Misschien kan ik daar nog wat mee?Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest
Comment
Comment