Hoi iedereen,
ik heb het nodige materiaal aangeschaft. Nu wil ik kenners laten beslissen of ik de juiste aankoop heb gedaan.
Een kweektent van 60x60x160 cm.
afzuigmotor met ingebouwde klimaatcontroller:
G-Tools buisventilator 420m3/uur met fancontroller en thermostaat
Geen koolstof filter omdat ik in het bos woon.
een 400w hps gekoeld met pc ventilatoren. (Veel licht weinig straalwarmte)
21L smartpot
bloeivoeding van canna
geen groei voeding omdat de plant na een week groeien al op 12/12 gaat. Dus de eerste 6 weken moet de plant alles uit de aarde gaan halen. Dit heeft naar mijn mening tot gevolg dat je een steviger wortelstelsel krijgt omdat de plant moet zoeken.
een ph meter
een ph - bloei
een ph - groei
(ph +nog nooit nodig gehad)
aarde van plagron met perliet.
Zelfgemaakte ultrasone luchtbevochtiger.
nog een vraagje,
kan ik eventueel op een 400w ballast een 250 hps aansluiten? Naar mijn mening overbelast ik de wikkeling dan niet en kan het enkel zijn dat de ballast wat gaat brommen.
Groetjes enveen mooi 2013
ik heb het nodige materiaal aangeschaft. Nu wil ik kenners laten beslissen of ik de juiste aankoop heb gedaan.
Een kweektent van 60x60x160 cm.
afzuigmotor met ingebouwde klimaatcontroller:
G-Tools buisventilator 420m3/uur met fancontroller en thermostaat
Geen koolstof filter omdat ik in het bos woon.
een 400w hps gekoeld met pc ventilatoren. (Veel licht weinig straalwarmte)
21L smartpot
bloeivoeding van canna
geen groei voeding omdat de plant na een week groeien al op 12/12 gaat. Dus de eerste 6 weken moet de plant alles uit de aarde gaan halen. Dit heeft naar mijn mening tot gevolg dat je een steviger wortelstelsel krijgt omdat de plant moet zoeken.
een ph meter
een ph - bloei
een ph - groei
(ph +nog nooit nodig gehad)
aarde van plagron met perliet.
Zelfgemaakte ultrasone luchtbevochtiger.
nog een vraagje,
kan ik eventueel op een 400w ballast een 250 hps aansluiten? Naar mijn mening overbelast ik de wikkeling dan niet en kan het enkel zijn dat de ballast wat gaat brommen.
Groetjes enveen mooi 2013
Comment