Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
je bent welkom hoor volgens mij staat dit topic onderhand alleen maar vol met berichten van ons haha
ben wel benieuwd wat die dames doen in 11L potten of se dan ook zo groot worden
nee mijn buddy heeft die goed gekweekt, die heeft terug een knalritje monstertoppen maar zal in mijn verslagtopic nog wel wat foto's plaatsen als ze onder de schaar gaan en ja idd duurde even maar had het echt niet door
Ik ben alvast aan het vooruit denken voor me kweekie straks en wou eigelijk gaan kweken met grotere potten. Maar aangezien ik toch ook meerdere plantjes neer wil zetten ben ik me helemaal rot aan het zoeken naar hoge smalle potten lxbxh 20x20x50cm ofsow.
Heeft iemand een id of er iets in deze richting te krijgen is en zo ja waar? haha
momenteel staat de bouw even stil de laatste aanpassingen zullen volgende week gedaan worden als het geldpotje weer is bijgevuld.
ja daar zat ik al naar te kijken maar dan kan ik er uhmmmm 15 neerzetten zonder fatsoenlijk bij de achterste te kunnen. Vandaar de ong. 20L potten op zon manier 20/20/50 als da bestaat hou ik tenminste wat extra bewegingsruimte over
ja idd ma zat wel te denken om er wel schotten in te maken dan dat ze toch allemaal een eige ruimte hebben
maar die bakken zijn wel hele degelijke maten voor in me kastje en idd ik zal zelf met de boormachine aan de gang moeten haha mja das zo gebeurd is ff kijken hoeveel ik er ken pakken dan want ik had ze ook gevonde van 20L(zou ik er 25 kwijt van kunnen) maar daar kon ik alleen hele pallets kopen
nee idd zat ook gewoon aan bepaalde soort plastic te denken ofsow moet ik me nog ff in verdiepen
van die 65 l bakken zou ik er 6 neer kunnen zetten zijn 70x40x30 dus 18 dames dan hmmm we zullen zien
Comment