Nu mijn kweek amnesia afgerond is en de kweek bij me maat is gestart kunnen we rustig aan gaan bouwen aan mijn nieuwe hokje. Bij dit project staat ruimte binnen in me kast hoog op de verlanglijst(buiten de kast is een ander verhaal) Ik zal beginnen om hier even de maten bij te gaan zetten voor jullie id
de kast zal afgedicht worden tot het plafond(2,4M) verder is me lengte (2,6M) en de breedte (1,5M).
Nu we dit stukje hebben gehad zijn we vandaag wel verder gekomen dan dit
De grote ruimte van 2,6m bij 1,5m is verkleint met een gang van 60 cm breed en een meter lang. Hierbij houden we over aan bloeiruimte 2m x 1,5m.
Hier dezelfde foto als hierboven alleen 2 gipsplaten tegen de binnenkant aangezet.
Hier het resultaat tot nu toe. De invoer zal verwerkt worden bij de rand van mijn bed(2 slangen naar het raam voor verse koele lucht)
De ruimte van het hout tot het plafond is nog 50/60cm.
We bouwen op ons gemak verder updates komen jullie vanzelf tegemoet
de kast zal afgedicht worden tot het plafond(2,4M) verder is me lengte (2,6M) en de breedte (1,5M).
Nu we dit stukje hebben gehad zijn we vandaag wel verder gekomen dan dit
De grote ruimte van 2,6m bij 1,5m is verkleint met een gang van 60 cm breed en een meter lang. Hierbij houden we over aan bloeiruimte 2m x 1,5m.
Hier dezelfde foto als hierboven alleen 2 gipsplaten tegen de binnenkant aangezet.
Hier het resultaat tot nu toe. De invoer zal verwerkt worden bij de rand van mijn bed(2 slangen naar het raam voor verse koele lucht)
De ruimte van het hout tot het plafond is nog 50/60cm.
We bouwen op ons gemak verder updates komen jullie vanzelf tegemoet
Comment