Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rebuilding kweekkast project x

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rebuilding kweekkast project x

    Korting op 420shop
    Nu mijn kweek amnesia afgerond is en de kweek bij me maat is gestart kunnen we rustig aan gaan bouwen aan mijn nieuwe hokje. Bij dit project staat ruimte binnen in me kast hoog op de verlanglijst(buiten de kast is een ander verhaal) Ik zal beginnen om hier even de maten bij te gaan zetten voor jullie id
    de kast zal afgedicht worden tot het plafond(2,4M) verder is me lengte (2,6M) en de breedte (1,5M).

    Nu we dit stukje hebben gehad zijn we vandaag wel verder gekomen dan dit
    De grote ruimte van 2,6m bij 1,5m is verkleint met een gang van 60 cm breed en een meter lang. Hierbij houden we over aan bloeiruimte 2m x 1,5m.

    Hier dezelfde foto als hierboven alleen 2 gipsplaten tegen de binnenkant aangezet.

    Hier het resultaat tot nu toe. De invoer zal verwerkt worden bij de rand van mijn bed(2 slangen naar het raam voor verse koele lucht)

    De ruimte van het hout tot het plafond is nog 50/60cm.


    We bouwen op ons gemak verder updates komen jullie vanzelf tegemoet

    #2
    Re: rebuilding kweekkast project x

    hey PROJECT X feestje? zet het maar ni op facebook!
    anders ben ik zo bij je

    BETUWE KLEI RULES

    je gebruikt toch wel de volle hoogte van je kamer?
    als ik het goed lees wel toch?
    ben benieuwd naar eindresultaat.

    succes man,
    Hennep
    sigpic
    Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

    Comment


      #3
      Re: rebuilding kweekkast project x

      haha wil je komen helpen bouwen graag zelfs haha
      en ja ik ga idd de volle hoogte pakken heb vorige x me kast op 1,9m gehouden maar dat werkt voor geen meter op deze manier kan ik ze tenminste 6 weken groei geven

      ill keep you in touch

      Comment


        #4
        Re: rebuilding kweekkast project x

        Ha beginnerino, moet wel zeggen dat je een enorme casanova bent hoor

        Vroeg me wel af of het verstandig is om je hok zo te maken dat je altijd lucht van buiten pakt.
        Lucht van buiten is nu bijvoorbeeld facking koud.
        Ik had in 't topic van je homie verteld hoe ik het hier heb staan he; en op dit moment moet ik zelfs zwaar bijverwarmen, dan heb ik nog 1 slang.
        Wel wordt de lucht die van buiten komt eerst voorverwarmt in de kamer voordat die mijn tent in komt.
        Dus een slang van buiten direkt je hok in is niet aan te raden, in de zomer wellicht wel. Maar misschien ken je je inlaten 'ontkoppelbaar' maken.
        Lijkt me wel handig voor de verschillende jaargetijden.
        En zo speelt 't klimaat een grote rol bij de binnenkweker
        Last edited by WeedoHolic; 22 January 2013, 14:10.
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment


          #5
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #6
            Re: rebuilding kweekkast project x

            @weedoholic: zat zelf idd ookal die richting op te denken qua invoer.Een koppelstukje is zo gemaakt en scheelt een hoop gezeur met koude lucht. Mischien komt die koude lucht wel van pas aangezien er 2x 400w en mayby 2x 600w komt te hange

            @k1as wel de bedoeling he haha. Me zaad moet ik dan maar onder controle houden tussen de dames
            je bent altijd welkom kerel

            Comment


              #7
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #8
                Re: rebuilding kweekkast project x

                haha stoppen is voor opgevers...We zijn en blijven op zoek naar kennis en verbeteringen nu krijg ik een mooi hok wat gewoon jaren gebruikt kan worden. Zal gelijk jd ff een berichtje sturen dan haha

                Comment


                  #9
                  Re: rebuilding kweekkast project x

                  that's the spirit
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #10
                    Re: rebuilding kweekkast project x

                    Wat zit er voor groene smurrie op die gipsplaten ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: rebuilding kweekkast project x

                      das afdichtingskit van me werk speciaal voor vocht en ongedierte maar das een ouwe plaat die word vervange voor een nieuwe (ff er tegenaan geschroefd voor de foto) vanavond weer een stapel gipsplaten gehaald zo stukje schroeven en de rest morgen

                      foto's volgen greetz

                      Comment


                        #12
                        Re: rebuilding kweekkast project x

                        klussen met beginnertje!!!.....lijkt me goed idee voor een serie....

                        Comment


                          #13
                          Re: rebuilding kweekkast project x

                          haha wrm niet any sponsors dan??? haha


                          Back to the topic

                          Vandaag weer druk in de weer geweest en ik geef jullie 1 tip ga nie knetterstoned naar de bouwmarkt ken je nog een x terug omdat je de helft vergete ben mja

                          De gipsplaten staan en een slaapkamer is gefixt voor de dames haha ff wat pics met uitleg

                          hier hebben we de doorgang naar me bed als ik aan kom moet ik op de bank gaan overnachten haha


                          hier me ingang moet erboven nog wel een gipsplaatje maken (is morge als eerste aan de beurt)



                          Hier de zijwand foto vanaf me bed



                          Deze foto is van de binnenkant vanuit het gangetje genomen



                          Dit is boven het gangetje hier komen de electra afzuiging en alle andere meuk te hangen/liggen(in de toekomst fix ik hierboven mischien een groeihokje)



                          En als laatste de opening komt uit onder me bed hier gaan we ook zorgen voor de toevoer van verse lucht waarschijnlijk met een platte buis systeem. Me bed staat ingebouwd tussen de kast en me raam.



                          morge de next update

                          greetz

                          Comment


                            #14
                            Re: rebuilding kweekkast project x

                            we zijn goed bezig
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              #15
                              Re: rebuilding kweekkast project x

                              haha daar is tie weer

                              ja toch heb het wel naar me zin zo maar kan nie wachten tot de dames erin gaan...
                              Zal eerst 1 en ander aan moete schaffen want heb een hele nieuwe set up nodig dus het is ff afwachte of me baas in een goede bui is

                              Comment

                              Bezig...
                              X