Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ideale ruimte kweektent?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ideale ruimte kweektent?!

Korting op 420shop
    Hallo beste mensen, Ik ben van plan een(kant en klaar) kweektentje aan te schaffen. Ik heb meerdere opties met betrekking tot de plaatsing. 1 optie is op de slaapkamer (bovenverdieping), optie 2 is een leegstaande kamer(bovenverdieping), optie 3kelder.
    De temperatuur in ons huis is behoorlijk wisselvallig vooral op de bovenverdieping. (oud huis, slechte isolatie.) In de kelder is de temperatuur behoorlijk constant 18-20graden.
    Wat is volgens jullie de beste plek om de tent de plaatsen? Zelf denk ik uiteraard de kelder. Het liefst zou ik hem boven hebben ivm het gemak.
    maar in de zomer kan het hier extreem warm, en in de winter behoorlijk koud zijn.

En is het een (goed) idee om de afzuiging van de tent (mocht hij in de kelder komen) de kruipruimte van het huis in te blazen?

Met vriendelijke groet,

Cheech.

Re: Ideale ruimte kweektent?!

Het lijkt erop dat je kleder perfect is met de temperatuur en afzuig mogelijkheden. Hoe is je luchtvochtigheid in je kelder. Deze is in een kelder vaak redelijk hoog.

Comment

Had ik maar een kelder Een kelder is meestal ideaal.

Comment

Ik zou de luchtvochtigheid niet weten eerlijk gezegd, weet ook (nog) niet hoe ik dit kan meten, waarschijnlijk met een luchtvochtigheidsmeter oid :p. het is er wel vrij stoffig (dus ook droog denk ik)
        Heb er in ieder geval wel de oogst van mijn buitenkweek van dit en die van vorig jaar gedroogt...dat ging prima. Er lopen wel verwarmingsbuizen van de ketel doorheen.

mvg

Comment

als er verwarmingsbuizen lopen zal het er zeker niet te vochtig zijn en zeker niet als je er dan nog goed kan drogen ook...inpalmen die kelder een betere ruimte ga je niet hebben dan ondergronds
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Bedankt voor de reacties, keuze is gemaakt

Comment

Bezig...
            X