Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hokje bouwen of kamer gebruiken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hokje bouwen of kamer gebruiken

Korting op 420shop
    Middag allemaal,
    Ik zit momenteel even te twijfelen om een ak AK74 kweekje te starten van Spliff.
    Deze zouden niet al te hoog mogen worden, iemand ervaring mee?
    Maar alles moet nog gebouwd worden.

Nu zit ik kwa hoogte een beetje beperkt.
    Men keldertje heeft een bogen plafond en is dus niet echt handig om een hokje in te gaan timmeren aangezien het op de steunbalken maar 1 meter 70 hoog is.
    Ook zou ik liever geen hok maken omdat ik zelf niet de kleinste ben en dat wordt alles behalve handig als ik me daar moet lopen tussen wringen lijkt me.

Kan ik men muren gewoon inpakken met zwart wit folie en tussen de bogen een lamp (hps 400Watt) hangen, of krijg ik dan problemen met vocht/tempratuur?
    LV is er standaard rond de 60%

Enige probleem is dat ik niet echt verse buitenlucht kan binnentrekken zonder dat het gaat ruiken aan de straat kant.
    Voor de filtering zou ik een 360k afzuiging met carbonfilter in de kelder plaatsen.

Mvg,
    shadow

------
    Oja tips in verband met het soort aarde voor dit soortje zijn ook altijd welkom

Re: hokje bouwen of kamer gebruiken

Als je verse buitenlucht naar binnen trekt, komt er toch geen vieze lucht naar buiten?

Comment

Het probleem is dat het een kiergat is aan men kelder naar de straatkant.
      Daar kan ik geen buis of sok op aansluiten.
      ik kan de lucht in de ruimte wel filteren, maar dat red ik uiteindelijk niet vrees ik tijdens de bloei.

Comment

als hij lucht aanzuigt zal er nooit stank naar buiten gaan als je een geschikt filter heb voor je ruimte(zorg dat je filter en afzuiging groot genoeg is voor je hele kelder).

Hoe groot is je kelder mischien is het slimmer om een grotere filter en afzuiging te hangen dan heb je sowieso geen stankoverlast

Comment

Bezig...
        X