Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe regel ik de temperatuur?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hoe regel ik de temperatuur?

om niet te spreken over "plafondhoogte" whoehahahahaha
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Sorry voor de late reactie, Ben gister dan toch maar eens naar een maatje van mij geweest die hier in de buurt een sjoppie heeft.

En toch maar een tentje aangeschraft begon inderdaad te merken dat mijn geknutseld ondertussen ook steeds meer in de buurt van een tentje kwam haha (qua kosten).

Hierbij de foto's gister avond laat even in elkeer gezegt en vanaaf als ik thuis ben even verder en alles netjes hangen.

IMAG0222.jpgIMAG0223.jpgIMAG0224.jpgIMAG0225.jpg

mvg purefy

Comment

Goedkoop is duurkoop, helaas kwam ik daar ook te laat achter..

Comment

Inderdaad ik werd al gewaarschuwd maar door een tijdige geld gebrek kon ik enkel aankopen doen bij de bouwmarkt.

Achja nu staat ie er toch, Ik had alleen een enkele vraagjes, Die filter lijkt mij zo groot is dit altijd zo? of heb ik een overdreven filter?

En ook heb ik de klimaat regelaar erbij genomen en die is voor een 2x600 watt is een 1x400 watt niet goed genoeg voor een 90x90x180 tentje?
          Ook was volgens de verkoper toevoer met buisventilator niet nodig maar zonder krijgt ie de temperatuur niet lager dan 30-32graden moet ik dan toch een toevoer erbij aanschaffen?

Sorry voor de vele vragen, Ik ben jullie dankbaar voor de informatie die ik hier heb mogen winnen.

mvg bvd Purefy

Comment

Past de filter niet tegen de achterwand ?
            Dat zou een 90-graden-bocht schelen en levert 5-10% meer afzuigcapaciteit op.
            Zo min mogelijk bochten, slangen zo kort mogelijk en goed strak trekken.
            Dat scheelt echt veel in capaciteit en geluid.

Die raampjes kun je naar boven oprollen denk ik, die moeten open.
            Dan blijft de temperatuur wel goed.

Ik heb nog nooit met een actieve inblaas gewerkt, meestal is zoiets overbodig als je inlaten maar groot genoeg zijn.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik hang de filter buiten de tent, scheelt weer wat ruimte in de tent.

Comment

Comment

Of je nou de lucht door je filter blaast of het erdoorheen trekt maakt helemaal niks uit.
                  Anders hang je die pc fans onder je lampen zodat deze de lamp/warmte die eraf komt koelt.
                  Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                  Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

Comment

Topic moved naar de kweekruimte sectie!

Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Daar heb ik geen tegen word op terug, Het klinkt inderdaad logisch dat die bijde hetzelfde is, Mischien reduceert de herie van het uitblazende lucht ook dan wel.

Bedankt voor jullie reacties!

Mvg purefy

Comment

Moet je wel die hoes die nu om je filter zit, aan de binnenkant van je filter plaatsen.

Die twee 'buizen' die je nu als inlaat hebt, die hebben dan ieder een diameter van 20+ cm ?
                        Dan heb je inderdaad genoeg inblaas.

400W kun je best mee kweken op 90x90.
                        Als je er 600W in hangt wordt de temperatuur nog hoger.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                        X