Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Sorry voor de late reactie, Ben gister dan toch maar eens naar een maatje van mij geweest die hier in de buurt een sjoppie heeft.
En toch maar een tentje aangeschraft begon inderdaad te merken dat mijn geknutseld ondertussen ook steeds meer in de buurt van een tentje kwam haha (qua kosten).
Hierbij de foto's gister avond laat even in elkeer gezegt en vanaaf als ik thuis ben even verder en alles netjes hangen.
Inderdaad ik werd al gewaarschuwd maar door een tijdige geld gebrek kon ik enkel aankopen doen bij de bouwmarkt.
Achja nu staat ie er toch, Ik had alleen een enkele vraagjes, Die filter lijkt mij zo groot is dit altijd zo? of heb ik een overdreven filter?
En ook heb ik de klimaat regelaar erbij genomen en die is voor een 2x600 watt is een 1x400 watt niet goed genoeg voor een 90x90x180 tentje?
Ook was volgens de verkoper toevoer met buisventilator niet nodig maar zonder krijgt ie de temperatuur niet lager dan 30-32graden moet ik dan toch een toevoer erbij aanschaffen?
Sorry voor de vele vragen, Ik ben jullie dankbaar voor de informatie die ik hier heb mogen winnen.
Past de filter niet tegen de achterwand ?
Dat zou een 90-graden-bocht schelen en levert 5-10% meer afzuigcapaciteit op.
Zo min mogelijk bochten, slangen zo kort mogelijk en goed strak trekken.
Dat scheelt echt veel in capaciteit en geluid.
Die raampjes kun je naar boven oprollen denk ik, die moeten open.
Dan blijft de temperatuur wel goed.
Ik heb nog nooit met een actieve inblaas gewerkt, meestal is zoiets overbodig als je inlaten maar groot genoeg zijn.
Of je nou de lucht door je filter blaast of het erdoorheen trekt maakt helemaal niks uit.
Anders hang je die pc fans onder je lampen zodat deze de lamp/warmte die eraf komt koelt.
Daar heb ik geen tegen word op terug, Het klinkt inderdaad logisch dat die bijde hetzelfde is, Mischien reduceert de herie van het uitblazende lucht ook dan wel.
Comment