Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging s'nachts aan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
    je afzuiging gewoon 24/7 laten draaien.
    tijdens de groei is geen hoge lv vereist dus wie heeft je die fabel wijs gemaakt!
    tijdens de groei ruiken de planten ook.
    jijzelf ruikt het minder snel omdat je aan de geur wend in huis maar vreemden ruiken het direct
    In heel veel online cursussen staat nochtans dat tijdens de groei de LV inderdaad hoog moet zijn. Ik heb al gelezen tot 70%. Dit lijkt me nu ook wel veel, maar dit is geregeld terug te vinden. Nu ja, veel van die teksten lijken ook 80% op elkaar, dus er is door de 'auteurs' veel van elkaar gepikt, ook de fouten.
    Mijn zielige plantjes leefden toch sterk op toen ik de LV drastisch verhoogde.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

    Comment


      #17
      Re: Afzuiging s'nachts aan?

      'n LV van 40 % vind ik hoog genoeg
      zaden vragen niet om 'n hoge LV
      stekken hebben in het begin daar en tegen liever 'n wat hogere LV
      hoe hoger je LV hoe meer kans op schimmel...
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #18
        Re: Afzuiging s'nachts aan?

        Tja, in veel gevallen wordt er geen verschil gemaakt tussen zaad en stek in online cursussen. Ik ben een echte newbie en heb dus veel van die dingen gelezen.
        In het begin maakte ik me ook geen zorgen over de LV, temeer omdat ik vanuit zaad vertrokken ben, totdat de plantjes begonnen te verschrompelen. Na wat deductie, wat keuvelen hier op het forum en een paar kleine experimenten met natte doeken en een plastic zakje toch maar de LV omhoog gegooid. Nu schommelt ze tussen 40% en 50% en dit lijkt me wel ok.
        Zal ik naarmate de toppen zich verder ontwikkelen meer streven naar 30% a 40%?
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

        Comment


          #19
          Re: Afzuiging s'nachts aan?

          Ik rook wel, en kan ook prima ruiken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Afzuiging s'nachts aan?

            Comment


              #21
              Re: Afzuiging s'nachts aan?

              Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
              je afzuiging gewoon 24/7 laten draaien.
              tijdens de groei is geen hoge lv vereist dus wie heeft je die fabel wijs gemaakt!
              tijdens de groei ruiken de planten ook.
              jijzelf ruikt het minder snel omdat je aan de geur wend in huis maar vreemden ruiken het direct


              als je gaat besparen op energie door de afzuiging uit te laten kun je beter de koelkast de deur uit gooien want die gebruikt veel en veel meer stroom!
              alle bezuinigingen gaan ten koste van de kwaliteit van de kweek.
              en je wil toch niet ineens oom agent aan de deur hebben staan omdat iemand anders het toevallig WEL ruikt
              Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!


              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Hier heb ik dat van. Maar bedankt voor de tips!

              Comment


                #22
                Re: Afzuiging s'nachts aan?

                Zie nergens staan dat daar een afzuiging snachts uit moet staan hoor... En het gaat over stekjes...
                Alvast suc6 met je grow

                Grtz $iR
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: Afzuiging s'nachts aan?

                  Nee, klopt. Heb ondertussen de afzuiging n week aan, LV is gewoon goed. En temperatuur is makkelijker onder controle te houden. 25 nu(bij de plantjes) ipv 29

                  Comment


                    #24
                    Re: Afzuiging s'nachts aan?

                    jaa de temperatuurong vind iktussen de 25 en 32 dat het wel mag !
                    Geen woorden meer voor zinnen!

                    Comment


                      #25
                      Re: Afzuiging s'nachts aan?

                      Lv moet echt wel hoog zijn tijdens de groei hoor....tuinders weten dit. Greenhouse effect zeg maar. Dan groeien ze als kolen.

                      Ik heb elke kweek de lv bij groei op 70-80% staan....bij de bloei halveer ik die waardes

                      mobile message

                      Comment

                      Bezig...
                      X