xxxxx
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraag aansluiten 600W lamp (foto's)
Collapse
X
-
Re: Vraag aansluiten 600W lamp (foto's)
Mens toch. Die geel-groene draden, dat is uw aarding. Sluit die toch als eerste aan, voor uw eigen veiligheid. De rest, voor zover ik kan zien, is goed aangesloten (maar ik denk dat die blauwe naar de lamp los zit) Kabelschoentjes kosten ook geen drol, maar zijn ook heel nuttig hoor !
Lamp goed vastgedraaid ? En hoe lang is de kabel tussen de VSA en de armatuur ? Die mag ook niet te lang zijn.
-
Edit: Ah ok bedankt ik zal het nog eens proberen!
Edit2: Het werkt nog steeds niet, alle draden zitten zeker goed aangesloten en heb de gele vastgemaakt aan het vijsje. Moet ik dit ook doen bij de draad van de vsa naar de lamp? De lengte van die draad is zo'n 3-4m ongeveer.Last edited by kefcool; 11 February 2013, 19:48.
Comment
-
Het nut van die aarde draad is dat al je geleidende toestellen (VSA, lampenkap) geaard worden (je zult vast wel weten wat dat betekent), dus die aarde draad moet continue verbonden via de aarding in het stopcontact, de VSA en de lampenkap.
Knip desnoods wat koperdraad weg zodat er niks bloot zit! 3-4 meter is nogal lang en overbodig. Daaraan kan het best liggen... Groetjes.
Comment
-
Ja dat had ik ondertussen ook al verandert. Blauwe bij N, bruine bij L. Ik denk dat ik ondertussen alle combinaties al heb geprobeerd, werkt maar niet.
Zo zijn ze aangesloten nu: http://www.wiet-zaden.nl/forum/download/file.php?id=39
Comment
-
zijn spullen hebben geen duidelijke tekens hij heeft foto's zat upgeload(post 1 en 7 duielijk zat) en hij zit iedere x fout. Ik heb vandeweek ook lopen klote omdat het niet duidelijk aangegeve staat maar als hij mijn manier volgt moet het goed komen want zo zit het bij mij ook en alles draait gewoon.
Comment
-
Heb alles geprobeert. Ik denk dat ik die VSA idd naar de kut heb geholpen ondertussen. Is er geen manier dat ik kan testen of het VSA nog werkt? Het maakt nog wel geluid als hij insteekt.
En kan ik de lamp zonder VSA testen? Misschien is die lamp gewoon stuk.
Comment
-
is je lamp niet gewoon kapot????
wat je hoort tikken is of een foutief relait (niet correct functionerend)
of je condensator die lekt. het kan dat je lamp intern kortsluiting geeft
waardoor je vsa de klap continu opvangt in bijvoorbeeld je condensator.
succes, ik zou hem eens goed door (laten) meten.
ps. komt het tikken uit je vsa of de fitting van je lamp??? dan is dat helder zeg maar.
Comment
Comment