Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Reflectorkappen.,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste Reflectorkappen.,

    Korting op 420shop
    Wat is volgens jullie een goede lichtkap? Die het beste licht verspreid/reflecteert. Ik ben benieuwd wat er zoal gebruikt wordt. Zat net even op sites van growshops te kijken en zag dat er toch behoorlijk wat verschil in prijs e.d zit.
    Vinden de meeste een gewone hamerslag/spiegel kap voldoende? Of zweren jullie bij andere kappen?

    Graag reacties met wat jullie gebruiken of goede ervaringen mee hebben.

    #2
    Re: Beste Reflectorkappen.,

    Ben tevreden over de resultaten van mijn simpele hamerslag lichtkap dus... Never change a winning team!
    Hou ze wel altijd proper, samen met je lamp.

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Beste Reflectorkappen.,


      ik sluit me er zwijgzaam bij aan
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Beste Reflectorkappen.,

        Idem, alhoewel ik ergens gelezen had dat die double wing kappen die je in een licht M plooit en opspant met een draadje de beste zijn.
        Maar ik denk dat het weer zo iets is waar ieder zn eigen mening over heeft, zoals zovele niet statische onderwerpen van het kweken
        Zelf heb ik ook hamerslag kapje, blij van ook, maar idd die lamp en binnekant van de kap mooi proper houden, kan wel tot 10% licht afnemen!

        Comment


          #5
          Re: Beste Reflectorkappen.,

          Oorspronkelijk geplaatst door Usernamed View Post
          Idem, alhoewel ik ergens gelezen had dat die double wing kappen die je in een licht M plooit en opspant met een draadje de beste zijn.
          Maar ik denk dat het weer zo iets is waar ieder zn eigen mening over heeft, zoals zovele niet statische onderwerpen van het kweken
          Zelf heb ik ook hamerslag kapje, blij van ook, maar idd die lamp en binnekant van de kap mooi proper houden, kan wel tot 10% licht afnemen!
          Zijn ook zo duur dat ik betwijfel of het voor een hobbykweker wel rendabel is....


          mobile message

          Comment


            #6
            Re: Beste Reflectorkappen.,

            Spiegelkappen zijn bagger, veel te veel hotspots. Hamerslagkappen hebben dat minder. Je kan ook voor een diepstraler of een breedstraler gaan, of een combo van beide met bijvoorbeeld de Adjust-a-wings...

            Comment


              #7
              Re: Beste Reflectorkappen.,

              Hamerslagkappie werkt prima. Spiegelkap ook. Nooit problemen mee gehad.
              Ik verving ze wel regelmatig, elke 2 jaar tegelijk met de lampen.

              Het is vooral afhankelijk van de omstandigheden in je kweekruimte of je een diepstraler, breedstraler of verstelbare reflector nodig hebt.
              Ik heb Lumateks hangen, gewoon, omdat ze er cool uit zien.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Beste Reflectorkappen.,

                Uit testen zou een wing 1 van de betere zijn.
                Maar een hamerslagkap doet volgens mijn inzien prima zijn ding voor de prijs/kwaliteit .

                Die Lumateks zien er inderdaad netjes uit !!

                Comment


                  #9
                  Re: Beste Reflectorkappen.,

                  Bij joza.nl staat nu een adjust a wing super reflector in promo voor maar 30 euro. Ga ik halen!

                  mobile message

                  Comment

                  Bezig...
                  X