Hallo hallo groene vingers van JD,
aangezien mijn vorige post omtrent wetgeving vrij aardig is beantwoord,rees voor mij de vraag,hoe ga ik dit aanpakken.
Voor de liefde van wiet,die ik al jaren heb,wil ik toch een rokertje gaan maken die hoogwaardig is.
Ook het hele proces om dit meester te worden is voor mij echt een leuke uitdaging.
Heb toch maar besloten het wat proffessioneler aan te pakken dan simpelweg maar hopen op een goede afloop,
zonder er wat aan te doen en het in de vensterbank te laten gedeien.
In de lagere lumen-klasse lampen als tl,led en spaarlampen zie ik dus ook geen heil.
Enfin, tevens speelt veiligheid bij mij een grote rol.
Ik zou toch niet opgebeld willen worden tijdens werk dat de locatie is afgefikt,of moeten concluderen dat ik een maand verder ben en alles naar de klote is.
Even het volgende....
Vorig weekend heb ik mijn tent opgehaald.
Daarbij kreeg ik:
-tent 1.00x1.00x2.00
-250 hps,een 400 hps en een 600 hps.
-koolstof filter
-250 kuub afzuiger
-Ph meter
-Luchtvochtigheid meter
-2x VSA (1x400+1x250)
-3x armaturen voor lampen+zo een vleugelkap
-temperatuur regelaar
-fan controller
-genoeg afvoerbuis
Voordat ik dit aansluit wil ik andere beginners ergens op wijzen.
Ik vind dat ondergaand schema verboden moet worden,in het kader van de veiligheid van uw en uw buurtgenoten.
Nu ik best veel films(docu's) en boeken en forums lees kwam ik op wat tegenstrijdige berichten.....
Aansluitschema.jpg
Hierboven dus een aansluit schema,zonder relais!!
Wat ik las is dat de kans bestaat dat je contactpunten kunnen smelten en de lamp aanblijft en niet meer uitgaat.
Wat kan resulteren mocht je niet opletten in,
-de planten die naar de ..... gaan
-de hitte die ontstaat
-wellicht brand en onveilige situaties
Aangezien ik op de wetgeving ben gewezen uit mijn eerder topic,kan ik u mededelen,
dat het in gevaar brengen van anderen een gevangenis straf van wel 14 jaar kan opleveren.
Dat is een relais van 30 euro toch wel waard geloof ik!!!
Tevens laat ik zelf ook een bevriende betrouwbare electricien komen,want ik heb de ballen verstand van stroom.
Is dit een goede timer?
WP_000010.jpg
Dat gezegd hebbende,ga ik bewust nog een maand lezen ,kijken en notuleren,daaruit volgt mijn eerste op zet wat ik als voorlopig kweekplan heb geleerd van forums,boeken en docu's.
Die gaan jullie uiteraard lezen hehe,
Alweer bedankt voor feedback,
See y'all
TTR
aangezien mijn vorige post omtrent wetgeving vrij aardig is beantwoord,rees voor mij de vraag,hoe ga ik dit aanpakken.
Voor de liefde van wiet,die ik al jaren heb,wil ik toch een rokertje gaan maken die hoogwaardig is.
Ook het hele proces om dit meester te worden is voor mij echt een leuke uitdaging.
Heb toch maar besloten het wat proffessioneler aan te pakken dan simpelweg maar hopen op een goede afloop,
zonder er wat aan te doen en het in de vensterbank te laten gedeien.
In de lagere lumen-klasse lampen als tl,led en spaarlampen zie ik dus ook geen heil.
Enfin, tevens speelt veiligheid bij mij een grote rol.
Ik zou toch niet opgebeld willen worden tijdens werk dat de locatie is afgefikt,of moeten concluderen dat ik een maand verder ben en alles naar de klote is.
Even het volgende....
Vorig weekend heb ik mijn tent opgehaald.
Daarbij kreeg ik:
-tent 1.00x1.00x2.00
-250 hps,een 400 hps en een 600 hps.
-koolstof filter
-250 kuub afzuiger
-Ph meter
-Luchtvochtigheid meter
-2x VSA (1x400+1x250)
-3x armaturen voor lampen+zo een vleugelkap
-temperatuur regelaar
-fan controller
-genoeg afvoerbuis
Voordat ik dit aansluit wil ik andere beginners ergens op wijzen.
Ik vind dat ondergaand schema verboden moet worden,in het kader van de veiligheid van uw en uw buurtgenoten.
Nu ik best veel films(docu's) en boeken en forums lees kwam ik op wat tegenstrijdige berichten.....
Aansluitschema.jpg
Hierboven dus een aansluit schema,zonder relais!!
Wat ik las is dat de kans bestaat dat je contactpunten kunnen smelten en de lamp aanblijft en niet meer uitgaat.
Wat kan resulteren mocht je niet opletten in,
-de planten die naar de ..... gaan
-de hitte die ontstaat
-wellicht brand en onveilige situaties
Aangezien ik op de wetgeving ben gewezen uit mijn eerder topic,kan ik u mededelen,
dat het in gevaar brengen van anderen een gevangenis straf van wel 14 jaar kan opleveren.
Dat is een relais van 30 euro toch wel waard geloof ik!!!
Tevens laat ik zelf ook een bevriende betrouwbare electricien komen,want ik heb de ballen verstand van stroom.
Is dit een goede timer?
WP_000010.jpg
Dat gezegd hebbende,ga ik bewust nog een maand lezen ,kijken en notuleren,daaruit volgt mijn eerste op zet wat ik als voorlopig kweekplan heb geleerd van forums,boeken en docu's.
Die gaan jullie uiteraard lezen hehe,
Alweer bedankt voor feedback,
See y'all
TTR
Comment