Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
zoals je ziet op de foto zuig ik enkel af via de filter en deze lucht blaast hij in men kamer...en da is het probleem haha moet ik geen slang aansluite op de bovenkant van men afzuiger en die lucht in de tent blazen?
Nee de lucht die je afzuigt is vuile lucht en die moet weg, (naar buiten ofzo)
de lucht die in je tent word geblazen moet verse lucht zijn, (best van buiten, dus raampje open ofzo)
Het best maak je een slang die de vuile lucht naar buiten blaast en dan kan je als je een raampje
open zet verse lucht uit de kamer pakken
En als je wil weten of het genoeg is, zet je alles aan, hang er een temperatuurmeter in (in de schaduw), doe je de rits dicht en wacht twee uur.
Als de temperatuur onder de 30 is gebleven, en de kamer niet te veel is opgewarmd, zit je goed.
Ik denk dat je wel alle gaten onderin open moet zetten om voldoende verse lucht te kunnen aanzuigen.
zoals je ziet op de foto zuig ik enkel af via de filter en deze lucht blaast hij in men kamer...en da is het probleem haha moet ik geen slang aansluite op de bovenkant van men afzuiger en die lucht in de tent blazen?
Comment