Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

400watt hps (aanvullen met led van onderaf ) ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    400watt hps (aanvullen met led van onderaf ) ??

    Korting op 420shop
    ik zit al een tijdje met het volgende in mijn hoofd
    ik lees veel over welke lamp dit of dat of hoeveel watt ect
    nu gebruik ik zelf een 400watt hps staan er van de 16amnesia's nog maar 8 wel al in bloei 8 zijn overleden helaas ( beginners foutjes) daar ben ik me bewust van )
    nu mijn 8 vrouwtje lekker in de bloei zijn begin ik me steeds meer af te vragen of het volgende wat ik in mijn hoofd heb ook nuttig is en of zin heeft .

    ik heb 2x E27 grow (10watt pst)led lampen nu vroeg ik me dus af als ik nu 2fittingen vanonderuit ( met het spectrum omhoog) tussen de potten) de dames hiermee extra zou kunnen belichten .
    zodat de onderste topjes misschien ook nog wat meer licht zouden kryg dan toppen zouden kunnen worden hahah

    iemand iets dergelijk als dit al eens geprobeerd ?

    #2
    Re: 400watt hps (aanvullen met led van onderaf ) ??

    en lampje vanaf de zijkant is prima, maar of je er veel aan hebt naast je 400 watt, niet echt
    vanaf de onderkant heb je niet veel aan
    licht receptoren zitten alleen aan de bovenkant van het blad.

    Comment


      #3
      Re: 400watt hps (aanvullen met led van onderaf ) ??

      deze is mooi :
      quote "ik heb 2x E27 grow (10watt pst)led lampen nu vroeg ik me dus af als ik nu 2fittingen vanonderuit ( met het spectrum omhoog) tussen de potten) de dames hiermee extra zou kunnen belichten ."/quote

      de vraag is dan : zou je lampen ook naar beneden kunnen laten schijnen terwijl het spectrum toch omhoog blijft gaan/staan ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      Bezig...
      X