Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plaatsing VSA en reflectiemateriaal.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plaatsing VSA en reflectiemateriaal.

    Korting op 420shop
    Mijn hokje is bijna af, ik ben het reflectiemateriaal aan het hangen en morgen zou ik de VSA op zijn vaste plaats willen hangen. Nu vroeg ik me af of ik op het plafond van mijn hokje ook reflectiemateriaal moet voorzien? Het plafond is gemaakt van MDF platen, dus alvast lichtdicht. Mij lijkt het nutteloos om daar ook voor reflectie te moeten zorgen, of zie ik dat verkeerd? Het enige dat het kan doen is loskomen en op de lamp terechtkomen, wat ik natuurlijk wil vermijden...
    Last edited by LemonKaia; 19 March 2013, 20:35. Reden: fat-fingers-typo

    #2
    Re: Plaatsing VSA en reflectiemateriaal.

    het maakt niet uit waar je voorschakelapparaat hangt , zolang je 'm maar niet boven je watervat hangt;p want da's nie zo slim , het enige waar je aan zou kunnen denken is de spoel, deze kan behoorlijk warm worden
    verder de bovenkant van je kweekkast reflecteren, denk niet dat het heel veel functie heeft, kweektenten zijn wel helemaal gereflecteerd van binnen maar als je de lamp aanhebt en kijkt kun je precies zien waar de straling komt, en bovenin is er nagenoeg geen reflecterend licht, je kunt het wel doen maar of het zin heeft, en als het eraf valt tijdens je kweek ben je wel de sjaak;p
    Last edited by JohnnyHaze; 19 March 2013, 20:22.

    Comment


      #3
      Re: Plaatsing VSA en reflectiemateriaal.

      Sweet, morgen verder klussen, en zaterdag: Let there be light!!

      Comment

      Bezig...
      X