Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OSB platen behandelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: OSB platen behandelen

Toch niet. Door de minimale afzuiging en onderdruk trekt de giftige damp toch door de kleinste kiertjes en gaatjes tot de ruimte volledig vezadigd is. Beter effe herinrichten nu er nog geen apparaten staan dan opstarten en electriciteit verbruiken voor een schrale oogst. Beetje extra tijd en kosten, maar t moet goed zijn Ik werk met gipsplaten van 1m20 op 2m60 dus dat gaat lekker snel om te monteren.

Groetjes,

Ed

Comment

Re: OSB platen behandelen

Oorspronkelijk geplaatst door mrbullet View Post
      hey Ed ,

Heb het over polystereen platen van die harde geen isosmo als die giftig zijn voor planten heb ik nog niet gehoord .
      Ik heb onderkant en tot op 30 cm hoogte in mijn kast een bak daarmee gemaakt om het wortelgedeelte extra te isoleren .
      Heb jij daar ergens een bron van dat dit giftig zou zijn voor platen , want zijn al over de 7 weken en heb geen prb daarmee .
      Mss als ik joint opsteek dat het naar verbrande isomo zou ruiken hoop van niet .

ps : heb het wel over platen die van 2 cm dik die zijn zonder tand en groef maar denk dat het niet veel uitmaakt polystereen is polystereen met of zonder groef ga er bij deze toch eens achter zoeken of ze nu giftig zouden zijn of niet .

grt
      Check deze link, die kwam ik net tegen!

Comment

Bezig...
      X