Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De verlichting in je kweekruimte
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: De verlichting in je kweekruimte
dag allemaal, is het mogelijk om TL en spaarlampen samen te gebruiken voor de groei?
Of is het beter van maar 1 soort te gebruiken.
het is omdat ik nu onder een TL lamp kweek maar zou graag nog een lampje bijplaceren en dat zou dan een spaarlamp zijn...
ik weet dat je plant ongeveer 5cm van je TL lamp moet staan maar hoe zit dat met een spaarlamp?
groetjes
Comment
-
http://www.growshopalien.com/onlineshop/nl/index.html daar kan je zo'n lamp kopen en al de rest van je benodigheden
Dedju geklopt door Bobo in enkele seconden
Comment
-
Re: De velichting in je kweekruimte
nee ze groeien altijd nog wel een paar dagen door.
Ik zet ze vaak met 5 dagen al in de bloei en zit dan uiteindelijk nog te kloiien met me hoogte.
uitstekende resultaten trouwens.
Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post250Watt: minimaal 20cm
400 Watt: minimaal 40 cm
600 Watt: minimaal 50 cm
1000 Watt: minimaal 90 cm
TL tussen 5-10 cm.
?
Of wat bedoel je met daglichtlampen?
@ Smokey, als je ze op 12/12 zit, beginnen ze toch ook al met de bloei ofniet? Als je dan spruiten hebt, beginnen deze dan niet al meteen te bloeien?
Comment
-
hoi,
ik ben net begonnen met men eerste kweek van 10 herijuana plantjes ik zit in de eerste week. ik heb nog geen tijdschakelaar om mijn elektriciteit te regelen dus laat ik de lampen 24/24 op staan. heeft dat enige nadelige gevolgen op de groei van mijn planten? en heeft er iemand al eerder herijuana geplant zo ja, moet ik op bepaalde dingen meer aandacht besteden?
jef
Comment
Comment