Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb egt hulp nodig ik snap er niet veel van
ik wil hps lampen kopen van phillips voor mijn 100x50x130 kast want ik zie het nut van spaar en tl lampen niet in
welke phs heb je nodig voor groei en welke voor bloei?
en hoe duur zullen ze ong zijn?
en als je autoflowers haalt heb je dan ook nog steeds 1tje voor groei en 1tje voor bloei?
als ik de afmetingen van je hokjuh zie denk ik persoonlijk dat je beter afbent met TL(evt aanvullen met spaarlampen)
Een HPS heeft namelijk een hoge temperatuur tot gevolg!!
Evt zou je als je wel voor HPS gaat een 250Watt Hps kopen dat moet nog wel te doen zijn mits je goed ventileerd en zorgt voor
voldoende frisse lucht kun je de temp wel onder controle houden.
Bij autoflowers Bloei lampie!!
Prijzen daar hebben we google voor stop er even 15min. zoekwerk in in jij weet zo wat et kost en waar die et goedkoopst zijn!!
ik heb een kweekruimte die 2m lang 1,65m hoogte en 1,80m breedt. er hangt een 600watter in. een toevoer van verse lucht (hang wel in de middenhoogt) maar deze wordt dan direkt rondgewaaid door een ventilator die binnenin hangt. ook is er een pc koeler die de warmte terug naar buiten trekt ( deze hangt helemaal vanboven) als je dit leest als member, lijkt deze dan in orde?
er staat nog geen schatje onder omdat ik deze aan het laten ontkiemen ben in (cactus)aarde, die ik enigsinds heb aangevuld met wortel product en een klein beetje groeneplantmeststof om toch wat voedingsstoffen in de aarde steken. Tips zijn meer dan welkom!!!!
Zijn deze cooltubes van belang? kan ik dit oplossen door twee pc ventilatoren met afzuigderm vanaf de lamp naar buiten laten trekken? ook ben ik om cocosol,turf, hydrokorrel en beendermeel geweest, ben ik klaar om te starten ?
Even vraagje
hebje voor de Philips master son-t pia 400 watt, met deze spiegelkap (http://9796.static.securearea.eu/Glo...ge/4372547.jpg) erbij, nog een apparte ballast nodig van 400W? ik ben een noob op gebied van electriciteit maar vroeg me dit toch even af.
Comment