Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De verlichting in je kweekruimte

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: De verlichting in je kweekruimte

Misschien een domme vraag, maar wat heeft het aantal watt te doen met hoeveel gram een plant levert?
    Het aantal watt is toch gewoon het stroomverbruik van de lamp? Het aantal lumen toch de hoeveelheid licht, en het aantal Kelvin de kleur van het licht?
    Ik heb namelijk een lamp van 1550Lumen en 23watt, maar wat is er nou beter aan bijvoorbeeld een 80 watt lamp die ook 1550Lumen levert?

Comment

Re: De velichting in je kweekruimte

is deze lamp ook geschikt voor de groei vanaf het begin?

This website is for sale! highqualitygoods.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, highqualitygoods.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Comment

Ja hoor Beze, gewoon te gebruiken vanaf het begin

Comment

Re: De velichting in je kweekruimte

hoe ver moetje die lampen van planten zelf plaatsen? en moetje hem dan hoger en lager plaatsten bij de groei-bloei?

Comment

150watt ongeverr 15/20cm, 400watt 40cm, 600watt 60cm deze informatie kon je gemakklijk vinden op het forum, een beetje lezen kan een boel leren

Comment

Comment

Alle kabels zo kort mogelijk gemaakt. Knetterend geluid is weg.
                Hoop dat iemand er iets aan heeft!?

grtz dudes...

Comment

ik heb een coolwhite tl van 36 wat voor 3 powerplant en 2 white widow plantjes
                  ik laat die liefst heel de kweek hangen
                  hang ik er best 1 of twee mvg

Comment

Joow

ik zit met een vraag en ik vind er geen antwoord op, ik heb namelijk een hps lamp van 400 Watt maar ik heb er geen voorschakelapperatuur bij. Moet deze vsa ook 400 Watt zijn of mag deze ook lager zijn?

Mvg

Comment

Gewoon een vsa voor 400W kopen man, ga niet foefelen met elektrisch materiaal.
                      Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

misschien een aardige aanvulling op dit draadje...
                        ik laat zelf groeien onder een stekarmatuur met 2 cool white lampen, samen 4800 lumen..
                        lumen-watt.jpg
                        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                        (running)

Comment

licht is gewicht zeggen ze, dus als je de mogelijkheid hebt zou ik er 2 ophangen.. zorg wel dat je in de bloeifase een warme kleur erin draait, met kleur 827 is het mij ook een keer gelukt onder 2x 43w spaarlampen. ppplusww

Comment

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de stroomrekening als ik ga kweken met een hps lamp van 250watt?

Comment

Kun je zelf berekenen, kosten voor 1kwh opzoeken (=1000w/1uur) hoe lang de lamp brand op een dag 12 of 18 uur en je afzuiger. 250w hps en vsa zijn 260w en 80w voor afzuigertje? 340w x 12uur = 4080Wh dus 4,08 kwh is geloof k nog geen euro per dag

Comment

ik zit meer in over het gebruik.. momenteel gemiddeld 200KWh per maand, maar met 4,70KWh x 31 dagen erbij (145KWh) gaat het wel hard... valt dat niet op, met een meter die op afstand uit te lezen is?? ik ga uit van 12uur 250W licht per dag (groei doe ik onder TL) en 24uur afzuiger.
                                12x0,250 + 24x0,070 = 4.68KWh
                                gaat dit wel goed? of moet ik naar 150W ofzo??
                                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                                (running)

Comment

Bezig...
                                X