Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Als ik het goed heb verstaan.
Mijn lapis een master son t pia plus 6oow.
straalt meer geel uit dan blouw.
daarom ondervind ik mijn plantje te veel uitstrekt .mijn eerst zatje.is uit gekomen 09/01/2013 .na zo een twee weken .
Zou ik de andere lamp nemen? DEmaster sont pia green power.
Ik vond het raar dat mijn plantje wat te rap omhoog gaat.was een opsteker danks
ALS ik het goed begrepen heb.Voor mijn groei van mijn plant .
Ga ik te werk met een master son t pia plus van 600 wat.
Dan bij mijn bloei gebruik ik 600watt master green power.
want anders met mijn pia plus zal mijn opbrengst wat minder zijn
@ patatje nee dat zijn beide hps lampen , lukt er natuurlijk onder, maar een mh lamp of hpi genaamd heeft meer wit blauw licht, beetje zoals xenon lampen in de recentere wagens.... Houden je planten iets korter en voller, in de groei fase heeft de plant meer blauw nodig en in de bloei rood licht... Ff googlen en je zal er best wel wat van vinden, al lukt het natuurlijk wel met je sont pia maar dan hoef je die beide lampen niet te kopen en kan je beter groeien en bloeien onder een greenmaster? In die greenmaster zit iets meer blauw licht dacht ik... Maar google is je vriend eh succes
als iemand nog leuke AFGEMAAKTE verslagen weet van onder Tneon (liefste 2x75w) zou ik graag de link willen (mag ook via pm gewoon).
ik vind wel verslagen maar vaak maar van die half afgemaakte, mn intresse in de 2x75 tneon is omdat ik er zelf nu ook 1 heb aangeschaft en hier wat meer van wil lezen/zien
Kan ik de 2 tl lampen van 120cm 36W, 82(7) - extra warm wit - goed , en 84(0) - koelwit - goed LANGS ELKAAR ZETTEN EN KWEKEN?
Het zijn verschillende kleuren, allebei in ene ruimte is dat oke ?
Ik heb nu de Master Son T Pia Plus lamp, en de Master Son T Pia Green Power.
Gezien de green power een voor de tuinbouw aangepast versie is van de Plus (meer blauw er uit en meer richting rood er in)
Is het daarmee niet beter om de Plus te gebruiken tijdens mijn groei?
If life keeps putting you down, You better stay high
Comment