Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

g-tool 1200 tube leeg gekocht .

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Korting op 420shop
    hey beste mensen,

na enige tijd met succes gekweekt te hebben in de g-tool bonanza 600 , heb ik mij een iets groter model aangeschaft.
    de kast heeft een opp van 1,5m2 en ik heb ze dus leeg gekocht.
    ik heb er zelf een gavita proline 1000w dimbaar ingehangen en als ventilator de g-tool fan 160 met fancontroller 800m3per uur plus filter 800

nu heb ik ze gisteren vlug in elkaar gestoken , aangezien er al vele dames stonden te wachten op hun nieuwe verblijf

de fan hangt links vooraan , de lamp iets meer over de helft(naar rechts toe ), de temp sensor heb ik laten zakken tot op hoogte dames .

het probleem nu is dat ik de lamp gedimt heb tot 660w en de temperatuur gisteren al opliep tot max 30,1 .
    de lamp draait nog maar op halve kracht

ik heb vroeger met de 600 bonanza die slechts 1m2 opp met een fan die 360 m3 per uur afzuigt nooit problemen gehad
    het rare is wel als ik mijn hand boven het rooster houdt dat de lucht naar buiten voert , het precies airco is , de lucht is zeer frisser dan kamertemp, bij mijn vorige kast was dit warme lucht wat logisch is want het dient om de warme lucht af te zuigen.

wat zou het probleem zijn , want ben handy man vandaar de g-tool hehe

grtzzz

Re: g-tool 1200 tube leeg gekocht .

Hey Oxblow,

Dus je hebt een sterkere afzuiging, maar je temp. vanbinnen daalt niet? Nergens lekken?, getest met alle deuren/ritsen dicht?

een fotootje misschien?
    Een beeld spreekt 1000 woorden...

veel succes

Comment

hey bedankt voor de reactie,

ik zet zo snel mogelijk foto's online hoor.

grt

Comment

Je hebt de inlaat ook groter gemaakt hoop ik ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hey,

de kast wordt normaal door g-tool geleverd met 2x 600 lamp en 2 maal afzuiging 360m3.
          ik heb er gewoon een gavita 1000w dimbaar ingestoken en een zwaardere afzuiging van 800m3 .
          de inlaten bij deze kast zijn 4 gaten en ik heb ze niet vergroot.

ik zet vanavond foto's online

grt

Comment

CIMG3569.jpgCIMG3571.jpgCIMG3573.jpgCIMG3568.jpgCIMG3570.jpgCIMG3572.jpgCIMG3574.jpg

Comment

Ziet er mooi uit hoor, hoe hoog loopt de temperatuur op? Grtz

Comment

wel ik had eerst zo een kleine clip fan en toen liep het bij 660watt al op tot 30,2 max luchtv 45 , zijn wel zaadplanten .
                nu ik de grote ventilator gezet heb blijft het op een mooie 27 graden.
                heb alleen schrik als ik hem op 1000w of hoger zet dat de temp gaat omhoog schieten.

weten jullie wanneer ik het best de lamp zwaarder zet , de planten zijn nu de eerste week in bloei gezet en staan nu op 660w , wanneer zou ik met 1000w beginnen of mag dit nu al?

grt

Comment

Dan is je inlaat te klein denk ik .. Je kan maar zoveel afzuigen als er in kan.
                  Ik weet niet of die doppen er af kunnen, anders zou je eens kunnen testen of dat wat uitmaakt.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                  X