Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Camera met Infrarood night view

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Camera met Infrarood night view

Korting op 420shop
    Ik heb sinds gisteren een camera opgehangen in de tent, waarbij deze wanneer het licht uit is in de tent automatisch op de nachtstand springt.

Dat houd in dat je een stuk of 10 infrarood (rode) ledjes ziet branden waardoor je ook alles in de gaten kunt houden wanneer het licht dus uit is.
    Nu vraag ik me af, belemmerd dit licht de bloei? in hoeverre is dit schadelijk?

Re: Camera met Infrarood night view

Die rode lichtjes zijn not done vrees ik tijdens de nachtrust...
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Uhm, die infrarood ledjes zie je zelf toch niet als ze branden ?
      Kan weinig kwaad denk ik, het wordt wel vaker gedaan.
      Op de Veluwe wordt zelfs als proefproject een heel stuk bos met infrarood verlicht, zie je niks van zonder infraroodkijkert.
      Onderzoek van het effect op dieren en natuur enzo ..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Je ziet dus wel dat die infrarood ledjes branden, je ziet echt met het blote oog rode stippen.
        Het is niet zoals het infrarood van je afstandsbediening (wat je overigens wel ziet oplichten, wanneer je met de camera van je telefoon kijkt naar het ledje vd afstandbediening).

Wat dat betreft, zou ik zeggen wat ik met het blote oog zie, merken de planten ook?
        Maar het is niet heel fel natuurlijk.

Comment

aftapen die handel.. wat jij kan zien kan de plant zien (idd, zoals je ook al zei)

Comment

730 NM beinvloed het bloeigedrag, maar die camera ir ledjes zijn doorgaans 850 NM, plant is daar niet gevoelig voor.

Comment

Bezig...
            X