Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

apparte maat kweekruimte!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

apparte maat kweekruimte!

Korting op 420shop
    Ik heb een belangrijke vraag aan jullie. Ik heb een beschikbare ruimte van 90 breed en 3.80 lang.Wat zouden jullie hiermee doen? Zelfbouw is geen opte..Ik heb zitten kijken naar een homebox modulair, maar die is pas beschikbaar vanaf 1.2m breed. Verder zat ik te denken aan 4 tenten van 90 bij 90 cm, dat is alleen niet ideaal..Heeft iemand handige tips en of ideeen? Laat het weten!Met vriendelijke groet, Jonko tolleeeer

Re: apparte maat kweekruimte!

zelf een hok bouwen of gewoon die hele ruimte beplakken met zwart wit folie en klaar is kees? die 90 cm breedte moet daar nog loopruimte vanaf of heb je dat er al afgehaald?

Ik zou dan mooi alle ruimte benutten door 1 wandje erin te zette mt een deur en dan gwn afplakken met zwart wit folie dan gebruik je de volle 90 bij 380

greets

Comment

Hoeveel lampen, en welke wil je gaan gebruiken ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Bedankt voor de reactie en het meedenken!

Nou wat het dus is, er komt een hele mooie schuifwand voor,
          Zodat het lijkt alsof het een mooie kledingkast is! En ik ben bang dat het anders niet 100% luchtdicht is..

Groeten!!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik wil alles in een keer goed doen, dus geen troep.
          Zag laatst een experiment van iemand die 1600 watt op 1.3 vierkante meter zette.
          ik zat eigenlijk te denken aan 4 600 watt dimbare gavita`s, met een flinke af en aanzuiger.
          de lucht word rechtstreeks van buiten aangezogen en er komt ook nog een voorgroei kast.
          Dit alles ga ik doen met een vriend die in de bouw werkt, en zelf ben ik ook handig.
          Natuurlijk gaan we alles veilig doen, dat vinden wij heel erg belangrijk! veiligheid voorop!!

Comment

DR150W als die nog ergens te krijgen is
            80 diep
            150 breed
            200 hoog
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

dat is ckr een leuk id dan zou ik kijken of je die schuifdeur dan gewoon zoveel mogelijk luchtdicht kan krijgen dan ben je er in prencipe al. Maar als je op dat stukje 4x600w gaat hange mag je idd wel een hele flinke afzuiger nemen(denk hierbij wel aan het geluid ervan).

Ben benieuwd wat het gaat worden kom af en toe nog wel is langs

Comment

Met 4x 600W wordt het geen kweekje voor eigen gebruik denk ik.
                Je mag dan ook nog wel een extra kamertje hebben voor een 2500m3 afzuiger, watervat, airco enz..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

we hebben er nog is goed over na gedacht, we gaan het toch maar wel zelf bouwen omdat we dan de volle ruimte benutten.
                  nou twijfelen we tussen de hoeveelheid lampen en het wattage. 400 watt heeft iets van 51000 lumen en 600 watt 92000 dan zouden we dus meer lumen hebben met 3x 600 watt dan 4x 400 watt.
                  4x dimbare 600 lampen zou ook nog kunnen, alleen we willen geen hele zware afzuiging vanwege het geluid enzo.. dus is het misschien toch slimmer om 3x 600 watt te doen of 4x 400 watt. Dan is een iets minder zware afzuiging mogelijk. Ook willen we het niet veels te gek maken met stroomverbruik, het mag niet heel erg opvallen. Dus niet 4000 watt ineens meer
                  Wat zouden jullie aanraden in dit geval? ook kwa afzuiging en eventueel een inblaas.
                  Ik vind het top dat iedereen mee denkt!!

groetjes,
                  J

Comment

Bezig...
                  X