Aan iedereen apart een goede middag,
ik woon nu een jaartje in men eigen huis, en ben na heel wat maanden van opzoekingswerk hier begonnen met m'n eigen tentje te installeren.
wat ik tot nu toe heb is het volgende:
* tentje 100x100x180 (homebox classic)
* 1 lamp 400 W hps met ELT vsa
* 1 can 2600 koolstoffilter
* 1 ventilator RVK 125E2-L1 (225m3)
* 1 flextube 125
* 1 clipventilator
* 1 max/min thermo/hygro meter
* 1 digitale tijdsklok
* 1ph meter
* voeding etc..
dit heb ik zo goed en zo kwaad mogelijk samen geknutseld tot 1 geheel.. (ben nu ook geen al te handige harry.. )
momenteel hangt de tl erin omdat ik deze eerst nodig zal hebben
(als ik over iets praat zet ik nogal graag een foto'tje bij, dan weet iedereen gelijk waar ik over praat, want technische termen zijn niet echt mijn ding )
Verder is er nog niets aangesloten van electrische apparatuur (zie verder in m'n post)
tentje.jpg
die kist die je ziet hangen is dus m'n afzuiging die ik ingewerkt heb in een kistje om het toch wat properder en stiller te maken.
wordt deze ventilator eigenlijk erg warm na gebruik of valt dit mee?
de kist is dus dubbel geisoleerd en nu vraag ik me af of de ventilator zelf niet te warm kan krijgen?
want ik wil nu ook geen brandje starten..
zal je even tonen wat ik bedoel:
afzuiging 1.jpgafzuiging 2.jpgafzuiging 3.jpgafzuiging 4.jpg
wel heb ik er enkele verluchtingsgaten in geboord zodat het toch geen opgesloten ruimte is.
momenteel staan de werkzaamheden wat on hold wegens gebrek aan electrische kennis.
dus zou ik het enorm interessant vinden moesten jullie me nog wat raad en uitleg kunnen geven.
ik heb dus m'n 400W hps lamp, een ELT-vsa en een digitale tijdschakelklok
lamp.jpglamp armatuur.jpgELT vsa.jpgtijdschakelklok.jpg
ik woon nu een jaartje in men eigen huis, en ben na heel wat maanden van opzoekingswerk hier begonnen met m'n eigen tentje te installeren.
wat ik tot nu toe heb is het volgende:
* tentje 100x100x180 (homebox classic)
* 1 lamp 400 W hps met ELT vsa
* 1 can 2600 koolstoffilter
* 1 ventilator RVK 125E2-L1 (225m3)
* 1 flextube 125
* 1 clipventilator
* 1 max/min thermo/hygro meter
* 1 digitale tijdsklok
* 1ph meter
* voeding etc..
dit heb ik zo goed en zo kwaad mogelijk samen geknutseld tot 1 geheel.. (ben nu ook geen al te handige harry.. )
momenteel hangt de tl erin omdat ik deze eerst nodig zal hebben
(als ik over iets praat zet ik nogal graag een foto'tje bij, dan weet iedereen gelijk waar ik over praat, want technische termen zijn niet echt mijn ding )
Verder is er nog niets aangesloten van electrische apparatuur (zie verder in m'n post)
tentje.jpg
die kist die je ziet hangen is dus m'n afzuiging die ik ingewerkt heb in een kistje om het toch wat properder en stiller te maken.
wordt deze ventilator eigenlijk erg warm na gebruik of valt dit mee?
de kist is dus dubbel geisoleerd en nu vraag ik me af of de ventilator zelf niet te warm kan krijgen?
want ik wil nu ook geen brandje starten..
zal je even tonen wat ik bedoel:
afzuiging 1.jpgafzuiging 2.jpgafzuiging 3.jpgafzuiging 4.jpg
wel heb ik er enkele verluchtingsgaten in geboord zodat het toch geen opgesloten ruimte is.
momenteel staan de werkzaamheden wat on hold wegens gebrek aan electrische kennis.
dus zou ik het enorm interessant vinden moesten jullie me nog wat raad en uitleg kunnen geven.
ik heb dus m'n 400W hps lamp, een ELT-vsa en een digitale tijdschakelklok
lamp.jpglamp armatuur.jpgELT vsa.jpgtijdschakelklok.jpg
Comment