Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag ivm luchtafzuiging en inblaas.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraag ivm luchtafzuiging en inblaas.

    Korting op 420shop
    hoi medekwekers
    Prachtige dag voor een goe piefke maar tussen door toch nog even een vraag stellen i.v.m. de afzuiging van mijn hok.

    de grootte van het hok is l1.20xb1.20xh1.80
    nu voor de afzuiging heb ik eerst wat zitten rond surfen op het net maar nu zou ik toch even een bevestiging willen hebben niet dat ik teveel / weinig afzuiging heb

    heb dus 2 buisventilators voor de afzuiging deze kunnen ieder 295 kubieke meter afzuigen.
    en 1 inblaasventilator van 295 kubieke meter.
    dit zorgt dus dat ik een onderdruk verkrijg in mijn ruimte.
    deze komen dus in mijn hok te hangen samen met een 600 watt hps lamp met 5 plantjes
    heb ik voldoende afzuiging of is dit teveel??

    Ben ook nog van plan zo een fan controller met thermostaat aan te schaffen, mochten jullie ook een paar sites weten waar je ze een juiste prijs/kwaliteit hebben zou ik jullie alvast dankbaar zijn

    thanks alvast en nu gaan we nekeer verder genieten

    greeetzzz

    #2
    Re: vraag ivm luchtafzuiging en inblaas.

    Hey. Volgens mij heb je wel genoeg. Anders ff proberen te proef draaien voor een dagje.
    Www.eugrowshop.eu daar staat er een van Smscom. Of marktplaats. Is het een paar tientjes goedkoper.

    Comment


      #3
      Re: vraag ivm luchtafzuiging en inblaas.

      als je dat allemaal in je tent hangt, waar laat je de planten dan?
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment


        #4
        Re: vraag ivm luchtafzuiging en inblaas.

        Ghehe, ik dacht ook al, drie fans in een tentje, dat moet toch een herrie gaan maken 24/7 ?
        Waarom niet gewoon een stille slak van 1000m3, die je dan eventueel op 2/3 terug regelt dmv een variac, met passieve inlaat ?
        Ahja, op een zolderkamertje waar het 's zomers 30+ graden wordt zal dat niet gaan misschien, maar dan zul je met 3 fans toch ook de inblaaslucht ergens anders vandaan moeten halen.

        Voor nu kan je natuurlijk gewoon testen met wat je hebt.
        Alles aan, en na een uurtje of 2-3 ga je eens kijken wat de temperatuur doet.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Last edited by gabberatwork; 20 May 2013, 16:04.

          Comment

          Bezig...
          X