Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je kan er wel 1500 kuub in hangen maar als je inblaas lucht warm is, krijg je het nooit goed in een tentje wat bedoeld is voor 400W.
En dat wordt nog wel erger ook !
De zomer moet nog beginnen, er komen wel weken dat de temperatuur van de inblaas nog een stukje hoger is.
Koelere lucht inblazen is de oplossing als je met 600w wil blijven draaien.
Als je 21 graden in 90x90 blaast en je steekt een 600W kachel aan, dan krijg je dat toch nooit goed ?
Je lamp 's nachts aan is 's zomers toch haast wel een vereiste als je binnen kweekt.
Als je geen optie hebt voor de aanvoer van koudere lucht of het verplaatsen van het hele spul
dan zou ik de ventilator('s) weglaten en misschien je lamp iets hoger hangen
Als je er nu namelijk een ventilator bij hangt word het denk ik alleen maar erger.
Je hebt nu namelijk onder je lamp(en) koudere lucht dan boven je lamp door je actieve inblaas.
Met een ventilator ga je de boel mengen , en dan moet je echt meer gaan afzuigen of koeler gaan inblazen
Ja maar dat kan alleen als je je lamp hoger hangt en dat moet dan ook best hoog want als je ventilatie weghaalt gaat de lucht stiller staan en warmt sneller op dus ook je planten gaan sneller verbranden
Ik gebruik 90x90x180
Heb geen problemen me om eerlijk te zijn
Daar bij gebruik ik air cool tube
Daar bij gebruik ik luchtbevochger van kijkshop merk medisona van 36€
Heb twee hand doeken langs de rand in midden gedaan
2 kleine schaaltjes met water
Foto toe straks gemaakt
Ik heb dezelfde tent met een 400watt lamp maar ook in mijn tent heb ik moeite met de max temp.
Altijd rond de 30 graden, Hoe duur was de airco? En hoe duur is zo'n cooltube?
aircos staan al op marktplaats vanaf 25 euro....je hebt maar een kleine nodig die iig bij je inlaat goed koelt...zon miniairco kost nieuw incl verzending 31,70 geloof ik.
Ik heb gewoon een kast gekocht die je steeds met water vult...hij verbruikt redelijk veel water maar kostte me ook maar 25 euro en werkt prima
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
met google viond je een hoop http://www.growshopholland.com/427-cool-tube-150x490mm-250-400-600-750-1000-watt.html
Comment