Hallo,
Ik ben dan eindelijk van plan om een tentje aan te schaffen om toch te beginnen met zelf cannabis te kweken. Sinds ik nieuw ben weet ik niet precies wat ik moet kopen, dus ik ben van plan om een complete tent met alle benodigdheden aan te schaffen.
Was dus een beetje aan het rond zoeken op het internet en kwam deze set-up tegen voor 405 euri's.
1x Kweektent Secret Jardin DR-90 II 90x90x180cm
1x 400 E.T.I kit + G.E. Bulp + spiegelkap
1x Aansluitsnoer 2 meter
5x Aansluitkabel 3 x 1,5mm2
1x Buisafzuiger 125mm 365m3
1x Phat Filter 300m3 flens 125mm
1x Doos 5 meter Sonoconnect 127mm
1x Set easy rollers
3x Slangenklem 60-135mm
1x Themo/hygro Mini/Maxi meter
1x Tent ventilator met clip
1x Klimaat regelaar Fan-control+ thermostaat
1x Stekker met randaarde (wit)
Is dit een goede set om mee te beginnen of is het beter dat ik gewoon de individuele onderdelen apart bestel? Ik snap dat jullie deze vraag misschien wel een aantal keer per maand krijgen maar ik ben een beetje een control freak en wil er 100% zeker van zijn dat ik iets goeds aanschaf.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Ik ben dan eindelijk van plan om een tentje aan te schaffen om toch te beginnen met zelf cannabis te kweken. Sinds ik nieuw ben weet ik niet precies wat ik moet kopen, dus ik ben van plan om een complete tent met alle benodigdheden aan te schaffen.
Was dus een beetje aan het rond zoeken op het internet en kwam deze set-up tegen voor 405 euri's.
1x Kweektent Secret Jardin DR-90 II 90x90x180cm
1x 400 E.T.I kit + G.E. Bulp + spiegelkap
1x Aansluitsnoer 2 meter
5x Aansluitkabel 3 x 1,5mm2
1x Buisafzuiger 125mm 365m3
1x Phat Filter 300m3 flens 125mm
1x Doos 5 meter Sonoconnect 127mm
1x Set easy rollers
3x Slangenklem 60-135mm
1x Themo/hygro Mini/Maxi meter
1x Tent ventilator met clip
1x Klimaat regelaar Fan-control+ thermostaat
1x Stekker met randaarde (wit)
Is dit een goede set om mee te beginnen of is het beter dat ik gewoon de individuele onderdelen apart bestel? Ik snap dat jullie deze vraag misschien wel een aantal keer per maand krijgen maar ik ben een beetje een control freak en wil er 100% zeker van zijn dat ik iets goeds aanschaf.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Comment