Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek beperkte ruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnenkweek beperkte ruimte

    Korting op 420shop
    Last edited by leyp; 15 July 2013, 13:25.

    #2
    Re: Binnenkweek beperkte ruimte

    die ruimte is zo qua afmeting niet geschikt voor 1 lamp. Verder zou je kunnen scroggen om de planten laag te houden. En zou zeker niet voor 1plant gaan.

    neem als eerste halte eens de subforum de kweekruimte daar staan zat nuttige tips in de sticky`s.


    greetzz

    Comment


      #3
      Re: Binnenkweek beperkte ruimte

      Waar is de ingang? Aan de breedte- of de lengtekant?
      Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

      Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

      Comment


        #4
        Re: Binnenkweek beperkte ruimte

        Wat voor lamp heb je dan ?

        1.80 is niks mis mee.
        Mijn kelder is ook 1.80 hoog, en m'n kweekoppervlak is 60 x 150
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Binnenkweek beperkte ruimte

          het is een oude kast met deuren aan de lengtekant 2 m aan deuren heb ik dus. Ik heb een 400watt halogeen of 600watt halogeen lamp... echt zo'n lange staaf van glas. De lamp past er al wel in, is bevestigd aan ketting en dus verstelbaar.

          Maar wat voor soorten zou ik het beste kunnen nemen, is die nothern lights een beetje te doen denken jullie.. of kan ik beter voor iets anders gaan?

          Zal binnenkort wel even foto's fixen.

          is het ook noodzakelijk om een luchtfilter systeem in de kas te hebben? Of is een ventilator en de deuren open genoeg?

          Comment


            #6
            Re: Binnenkweek beperkte ruimte

            Een luchtfilter systeem is noodzakelijk...

            Het koolstof filter nog niet per se in de groei, maar in de bloei is dat wel aan te raden. De geur zal duidelijk merkbaar zijn. Ook een afzuiger is wel belangrijk om je lucht te kunnen verversen in je hok om zo voldoende Co2 aan te kunnen bieden. Ook hou je hiermee je temperatuur in de hand. Deur open is geen optie, je wilt juist een micro klimaat maken waarin je alles onder controle heb. Ook in de donker periode mag er geen licht bij de plantjes komen, dit veroorzaakt stress.
            Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

            Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

            Comment


              #7
              Re: Binnenkweek beperkte ruimte

              Met halogeen gaat dat niet werken eh..da's niet geschikt om onder te growen, je zult wel HPS bedoelen hoop ik.

              Een afzuiger met bijpassend filter is niet nodig, als je het geen probleem vind dat je hele huis, gordijnen, kleren en vloerbedekking 3 maanden naar wiet ruiken.
              Het is ook aangeraden om de voordeur en alle ramen dicht te houden, dus misschien is het handig om voor een paar maanden brood, bier, aardappels en blikgroente in te slaan.

              Je kast open zetten is misschien ook niet verstandig. Elke bromsnor en elke ripper herkent het gele licht wat een HPS geeft.
              Ik zou altijd proberen te voorkomen dat er kans is dat er buiten iets zichtbaar is.

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X