Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

    Ik zou moest ik jou zijn de ruck 250 l kopen daar kan je een Fan controller tussen steken
    Grtz



    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #17
      Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

      Oh ik dacht dat dat met die ik gekozen had ook wel kan!?? Iemand anders nog tips of verbeteringen???
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment


        #18
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          #19
          Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

          Bedankt voor je reactie Berry! Mijn plan is Het juish gelijk goed aan te pakken, en zo uiteindelijk wel iets duurder uit te zijn, als je miskopen en zo meerekent ben je uiteindelijk duurder uit vandaar... setup ok zo??
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment


            #20
            Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

            Wat zijn miskopen. Ik draai op het moment de derde ronde,
            Met twee badkamer afzuigingen van jaja 10 euro de stuk,
            En dan de lampenset van bijna 60 euro.
            En met deze setup heb ik al 2x over de 250 gram drooggewicht( met 4 autoflowers )
            aan lekkere wiet geoogst en ook al bijna allemaal gerookt.
            Nu merk ik dat het een beetje te warm word met de weer,
            dus kijk ik even wat ik daarvoor kan halen.
            Maar ondertussen ben ik wel mijn eigen wietje aan het roken.
            Dus van miskoop spreek ik niet.

            En mijn mening is ook dat JIJ je wiet kweekt en niet je setup .
            Je setup helpt je maar JIJ moet het doen.
            Lowbudget of duur.

            Je setup lijkt me wel oke. Maar dat weet je pas als je draait.
            Grts
            Last edited by berry ryder; 23 July 2013, 14:50.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment


              #21
              Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

              Thanks Berry, ja dat is idd een keuze die je maakt, ik ga voor gelijk het beste zodat ik niet keer op keer de boel moet aanpassen (hopelijk). De eerste keer zal ik ook wel niet zo veel grammen hebben als een paar rondes verder, maar die ervaring ga ik vanzelf krijgen. Kan iemand zeggen of afzuiging zo goed is ivm de 600 watt lamp??? Tips en suggesties zijn welkom!!!
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

              Comment


                #22
                Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

                Wie kan me zeggen of ik met me invoeraanzuiger en de afzuiger + koolstoffilter goed zit gezien de maat van me hok samen de 600 watt???

                Deze aan- en afzuiger kan ik toch gewoon op een fan controller aansluiten???

                Vandaag hout voor de labyrinten en de 2 lekbakken gehaald, begin is er!!

                Hoop op wat reacties!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  #23
                  Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

                  Ga je je kast ook isoleren?
                  Last edited by ceBep; 24 July 2013, 20:58. Reden: link verwijderd, niet spammen met je topic
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    #24
                    Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

                    Onder de planten komt tempex te liggen (onder het vijverfolie in de bak op de grond) zit nog over anti detectie folie te twijfelen, dit lijkt me lastiger schoon te maken!? En erg kwetsbaar?!?? Iemand hier tips over???

                    En hoor graag me vorige vraag (over de afzuigers en filter) beantwoord als dat kan, zodat ik kan gaan bestellen....

                    Thanks
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment


                      #25
                      Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

                      Ik heb niet zoveel ervaring, maar ik kan je wel zeggen dat ik in mijn groeikastje: lengte 90 cm br. 60 cm & hoogte 1m20 mijn temp van 38 graden met een 125 kub in & uitlaat naar max 30 graden heb kunnen krijgen met een 125 kub inlaat & 350 kub uitlaat dusja...
                      Ik heb een bak met vijverfolie de oppervlakte van mijn kast onder mijn planten gemonteerd voor een luchtvochtigheid van min 60 met licht aan



                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        #26
                        Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

                        Aha, dan ga ik dus veel zwaardere gebruiken, is dit onzin of juist goed zodat ik niet op volle kracht hoef te draaien? ?? Wie oh wie van de meer ervaren growers??
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment


                          #27
                          Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

                          Hey ik heb met dit weer geluk met mijn 1000m3 afzuiger en 1000m3 filter mooi 29 met 36 gr buiten.En mijn hok is 1mtr x 1mtr x 2.30 mtr hoog 600 watt.Ik draai overdag omdat dan veel lawaai geeft op straat en mijn 1000m3 softbox niet te horen is zelfs in huis niet.

                          Comment


                            #28
                            Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

                            Super dat je je hok zo koel kan houden met dit weer! Kijk , jou tips doet me bevestigen dat er wel een 600 watt in kan. Oleee!

                            Heb jij een passieve inlaat??

                            Die softboxen zijn best groot, zijn die echt zo veel stiller dan Ruck buisventilatoren??

                            Wie weet of je elke softbox of buisventilator op een regelaar kunt zetten???

                            En adviseren jullie zwart wit folie of anti detectie folie qua optimaal licht voor de dames???

                            Zou het zin hebben om direct op de muur anti detectie folie te plakken met daar weer zwart wit folie over, omdat dit beter schoon te maken is? ?? Bedoel zal de anti detectie dan nog werken??? Zodat ik minder snel opval.

                            Merci maar weer!
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment


                              #29
                              Re: Inbouwkast ondergaat transformatie.... 600 Watt HPS en knallen...

                              Te beginnen met je hok te isoleren.Ik heb in mijn hok 2 x 125 luchtinlaat en 125 uitblaas.125 loopt na de zolder waar de afzuiging staat.Ik had geluk dat de afzuigingsbuis van het huis op die kamer loopt.De softbox is indd 45x45x45 cm 4 traps regelbaar tot 1000m3.Daarbij is anti detectie folie onzin.Maar je mondje houden is veel beter als folie .Zwart wit folie is prima voor het lichtweerkaatsen ,wel wit binnen en zwart buitenkant.En een ding is toch heel belangrijk gebleken .Een vochtmachine ultrasoon.Ik heb in een tent gedraaid en die was super.Daarna 2 x in een grotere tent zonder vochtapp Ram fucktup.Vriend van mij zij maak een grote bak en probeer dat maar eens.Vorige ronde geen foto s of verslag gemaakt best goeie 0.8gr per watt ,dus deze wel 2de x in deze.Volgende ronde twee 600 met halve kamer in bak van 1 mtr x 2 mtr x 50cm hoog.Volgooien die bak met 22 dames.Die kamer kan ik in 2 splitsen die is 2 x 4 mtr en knallen.
                              Mvg Gizmo30

                              Comment


                                #30
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X