Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten naar binnen.....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buiten naar binnen.....

Korting op 420shop
    Beste wandelaars kan ik mijn potten van buiten naar binnen zetten heb stekjes gekocht staan nu 6 weken in de zon heb binnen al een hok gebouwd vanavond pics planten zijn ongeveer 70 centimeter groot en grote emmer breed Mvg

Re: Buiten naar binnen.....

Ja dat kan. Mogelijk zeer interessante opbrengsten op die manier !

Maar : je neemt niet alleen de planten mee naar binnen, ook wat er zoal op die planten zit. Let dus goed op beestjes, behandel ze er eventueel preventief voor.

succes !
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Identiek dubbeltopic verwijderd (thanks mw)

Comment

Ok thanks ja niet aan gedacht beestjes als ze dan het weekend 7 weken staan mogen ze dan naar binnen en kan ze dan nog 2a3weken onder 18.6 zetten of 12.12 aan houden Mvg

Comment

buiten staan worden ze sterk van , mooi weer, plant buiten laten staan , die lamp buiten brand gratis !!!!voor ze de tent in gaan wel ff spuiten met Masai !!!!! en de grond aangieten met Bayer tegen bodem insecten !!! dan voorkom je problemen !!!!! er zijn kwekers die absoluut geen buitenplanten de tent in willen hebben !!!!!

Comment

Gezien het formaat zou ik ze meteen op 12/12 zetten, ze groeien nog effe door weet je...

Maar wacht even meerdere reacties af : ik heb al een hele tijd geen binnenkweek meer gedaan, wellicht zijn er ingewijden die er anders over denken.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
            X