Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips voor het afvoeren van lucht met mijn lastige ramen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tips voor het afvoeren van lucht met mijn lastige ramen

Korting op 420shop
    dag lieve mensen

ik wil een kweek starten in een tent van 1.2 bij 1.2 ik heb alleen 1 probleem en dat zijn mijn ramen.
    ik woon in een appartement en wij hebben van die grote ramen van 2,5m bij 1m ongeveer, die op 2 manieren open kunnen.
    manier 1 is net als een deur en manier 2 is de zo gehete val stand. de val stand is op mijn foto's te zien.
    deze manier lijkt mij het beste voor de kweek.

IMG_3258.jpgIMG_3257.jpgIMG_3260.jpg

maar hier komt het. met die oude type ramen kan je de afzuiging gewoon op de rooster van de raam plaatsen met een houten constructie bijvoorbeeld. of met plexi glas.

met mijn ramen is het een ander verhaal en ik weet niet hoe ik dit kan oplossen
    dus zou ik graag tips of ervaring van jullie is welkom BROEDERS!

Re: Tips voor het afvoeren van lucht met mijn lastige ramen

Mijn tip.
    Pomp je lucht je huis in... en neem je aanvoer vanuit raamkanten.

Beredenering: Warmtecamera's kunnen niet door je muren heen kijken etc. Wat ze wel kunnen spotten is ontsnappende warme lucht bij ramen.
    Zeker als het naar buiten gepompt word.
    Als je warme lucht je huis in pompt dan is heel je huis die temperatuur... valt minder op.
    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Een beetje warmtecamera ziet je zelfs in bad zitten eh...
      Heb hier een tijd geleden weleens fotootjes gezet.
      article-1039768-021D72F400000578-255_468x352.jpgarticle-1039768-021D72E800000578-165_468x326.jpg

Als je je daar druk om moet maken als klein kwekertje kun je beter niks binnen zetten.
      Dat tentje ziet er door het raam ook uit als een vuurtoren met een warmtecamera
      De meeste kwekers worden gesnapt omdat ze hun mond niet kunnen houden tegen familie/kennissen en -vooral- vrienden.

Maarre..het is gewoon zonde die lekker warme lucht zomaar naar buiten te voeren.
      Kun je heel de woonkamer/slaapkamer mee verwarmen, scheelt toch stookkosten.
      De lucht is wel wat vochtiger dus niet afvoeren naar een heel klein kamertje.

Verse lucht haal je uit de kamer waar de tent staat.
      Als je elke dag het raam een uurtje open zet is wel voldoende denk ik, zou je die ramen de hele dag open hebben gaat dat toch ook opvallen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik weet dat ik je in het algemeen niet hoef tegen te spreken.
        Omdat ik daarmee vaak toch aan het kortste eind trek

Maar Bron voor die camera?
        En enig bewijs dat die camera ook echt op politie voertuigen zit?

Ik loop wel vaker te zoeken naar info betreffende door muren heen kijken.. maar heb tot nu toe nog niks kunnen vinden. (behalve X ray maar lijkt me weer sterk dat ze dat gebruiken)
        En als het echt zou zijn dan zou dat nieuws zich toch snel verspreiden?

Volgens een voorlichter van de landelijke politie (KLPD), waar de helidienst gestationeerd is, kan de camera niet door muren heen kijken. Juridisch gezien kijkt een infraroodcamera alleen naar de buitenkant van de muren, ook al komt hier warmtestraling vrij van apparatuur die -onzichtbaar - achter de muur staat.

Bacos op 24 mei 2013 meld:
        Hoe werkt een warmte beeld camera (infrarood)?
        Door middel van warmte of temperatuurverschillen detecteert de warmte beeld camera bv. de afgevoerde lucht die naar buiten geblazen is warm of de kweekruimte is niet goed ge?soleerd zoals raamkozijnen .

Ik Quote Barry Cooper:
        ''The Basickly look for two things, One portion of the house that is glowing or showing excessive heat or the look for heath being pumpd out of your grow room''
        Bron: http://www.youtube.com/watch?v=InJHDLNCRzc *starts at 14 minits quote around 19 minits*

Door de warmte naar de rest van je huis te pompen verspreid je de warmte naar andere delen van het huis om het meer een geheel te laten lijken.

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, alleen wil wel wat meer bewijs op tafel. tot anders bewezen acht ik door muren heen kijken een hollywood truc.

Comment

dag heren,

mijn excuses want ik heb niet de volledig situatie vermeld.
          de appartement waar ik woon is een studio appartement van 35m2 woonruimte.
          dus geen

Comment

Direct lucht van buiten de tent in blazen gaat dat niet een beetje koud zijn? vooral in de nacht?
            kun je beter al wat opgewarmde lucht uit je kamer trekken.
            en hoe wil je de uitvoer gaan regelen? hier zal toch ook een ventilator tussen moeten om de lucht door het filter te pompen.
            anders krijg je overdruk in je tent en zal de wietgeur uit alle gaten komen die het maar kan vinden.

Comment

Ik zou op zoek gaan naar het afvoerkanaal vd wc/badkamer/dampkap en daar u afvoer op aansluiten.
              De afgevoerde lucht je studio laten opwarmen is geen optie, missch als je planten nog klein zijn, maar als ze groot zijn, +1m, zit er een enorme hoeveelheid water in de afgevoerde lucht,
              als je die in je studio blaast, loopt het water letterlijk vd muren, spreek uit ervaring.
              Of je zoekt iets van afvoer in je app vd dampkap bijv, of je maakt een afdekking met aansluiting op die juist over de opening past als je raam op kipstand staat, knutselen
              Actief inblazen zonder geurhinder is niet mogelijk in een tent, want je tent is niet luchtdicht, wel lichtdicht, ookal ligt je afvoer goed en heeft veel afvoer van lucht, je gaat altijd lucht blazen door de 'gaatjes' in je tent, met geurhinder als gevolg,
              daarom beter een afzuiging ipv lucht in te blazen.

Al eens gedacht hoeveel lawaai een tentje produceert, en wat je daaraan wilt doen? Zo'n badkamerblazertje waar je lucht mee gaat inblazen maakt een hoop herrie en daar kom je niet mee in een 1.20m tent, reken maar op een slakkerhuis met silencer erop om u temp goed te houden en toch een beetje minder geluidshinder, 's nacht alles afzetten wat geluid maakt gaat ook niet echt, 's nacht doen je planten veel oa groeien en mag wind en luchtverplaatsing niet ontbreken.

Comment

Bezig...
              X