Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Droogruimpte..Jullie meening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Droogruimpte..Jullie meening

Korting op 420shop
    Heb en droogtentje inelkaar gefixt

nu mijn vraag is ik heb er en fan enzo ingestelt enzo maar denk dat ze ietjes te snel draait..

Foto van de droogtentje SAM_0928.jpgSAM_0929.jpg

nu zou ik dit téléchargement.jpg Moeten gebruiken om de fan ietjes traager te laten gaan??

en graag jullie meening wat kan ik nog veranderen..
    Kastje van Lousticko
    eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe

Re: Droogruimpte..Jullie meening

ziet er leuk uit... ik heb zelf in de Aktion een zelf soort klerenkast (van doek) in me handen gehad met ongeveer hetzelfde plan .. wat die dimmer betreft.. je hoeft je toppen niet de tent uit te blazen.. je hoeft ook niet persee op je toppen te richten.. als je m tegen een zijkant aan laat blazen is er circulatie.. zelf droog ik gewoon in me bloeihok na de kweek ivm afzuiging.. het gaat wel meuren natuurlijk... de ven richt ik op het plafond.. niet op de toppen..
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door shivaman View Post
      ziet er leuk uit... ik heb zelf in de Aktion een zelf soort klerenkast (van doek) in me handen gehad met ongeveer hetzelfde plan .. wat die dimmer betreft.. je hoeft je toppen niet de tent uit te blazen.. je hoeft ook niet persee op je toppen te richten.. als je m tegen een zijkant aan laat blazen is er circulatie.. zelf droog ik gewoon in me bloeihok na de kweek ivm afzuiging.. het gaat wel meuren natuurlijk... de ven richt ik op het plafond.. niet op de toppen..
      Het is idd en kastje van in de aktion heb gewoon beetje de kader gemodifieert :p en daarop en fan en klaar was kees :p

maar de fan is gewoon recht gezet en achterin en was eigelijk niet mijn bedoeling om hem naar de toppen te richten
      had het idd aan de zijkant moeten plaatsen nou ja.. thx
      Kastje van Lousticko

Comment

euhm het is daar niet zo warm in dat lokaaltje ginder war zou ik in de tent moeten plaatsen dat het en baatje warm wordt en blijft...
        Kastje van Lousticko

Comment

Heb je geen afzuiging met filter ? Dat ga je namelijk ruiken
          Simpele oplossing is om dat droogkastje naast je kweek hok te zetten en bovenin je droogding een slang naar je kweekhok te maken waardoor de lucht in je kastje ook wordt gezuiverd , als je dan aan de onderkant van je droogkastje een passiefe inlaat maakt heb je automatisch circulatie door je hele hokje

Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loustick View Post
              Het is idd en kastje van in de aktion heb gewoon beetje de kader gemodifieert :p en daarop en fan en klaar was kees :p

maar de fan is gewoon recht gezet en achterin en was eigelijk niet mijn bedoeling om hem naar de toppen te richten
              had het idd aan de zijkant moeten plaatsen nou ja.. thx
              Kan m niet meer vinden... ben bij 3 aktions geweest..... had ik m nou meteen maar meegenomen.. weet iemand waar ie miss te koop is, of een alternatief voor zo'n kassie... (natuurlijk simpel zelf te maken van pvc-pijpjes met van die hoekstukjes en moeders een stuk doek laten naaien) maar ik heb nog meer te doen...
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

Comment

Bezig...
              X