Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekkast maken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekkast maken

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik heb gekeken naar de kweekkast van G-Tools de 2 viierkante meter kast. Nu vraag ik me alleen af of het niet verstandiger is om de kast door iemand met veel ervaring te laten maken ipv compleet kopen.
    Voor mijn volgende kweek (begin volgend jaar) ben ik op zoek naar een nieuwe kast 2x 600 watt of 1000 watt welke helemaal compleet wordt opgeleverd.

    Als er hier mensen zijn die mij kunnen helpen graag via PM contact opnemen.

    Voor de duidelijkheid ik ben niet op zoek naar een 200 euro oplossing maar naar een perfect lucht, geluid dichte kast welke technisch 100% is. geen hobbiebox.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Groetjes
    (niet zo) Handige Harrie
    Last edited by handigeharrie; 14 November 2013, 18:49.

    #2
    Re: Kweekkast maken

    Wat beter is hangt af van verschillende factoren.
    -De ruimte waar je hem neer wil gaan zetten.
    -De gewenste grote
    -Wil je iets vast of moet het verplaatst kunnen worden. of snel afgebroken.
    -Aantal planten
    etc.


    heb je een ruimte waar regelmatig mensen komen dan heb je het liefste iets wat niet opvalt. hierbij kun je een kast ombouwen of een complete kast bestellen.
    Heb je een ruimte waar niet regelmatig mensen komen kun je weer een vast hok timmeren. of je zet een tent neer, deze vaak als complete sets verkocht worden.
    voordelen van een vast hok zijn dat je het geheel naar eigen tevredenheid kan maken. nadelig is dan weer dat het vast is en niet snel afbreekbaar.
    Die nadelen heb je weer niet met een tent, Maar een tent valt weer op en is niet geheel lucht/geluid dicht.

    en dont worry met 200 euro kom je niet ver :p

    edit:: Volgens mij had ik niet helemaal goed gelezen.

    Je wilt echt een kast.
    Dan ligt het eraan hoeveel moeite men er voor wil doen en de handigheid.
    Je kunt een complete kast bestellen dan weet je gelijk dat het goed is en kun je er gelijk mee beginnen.
    Je kunt er ook zelf een maken. kost wel wat research en aanklungelen maar uiteindelijk ben je er wel trots op.
    Iemand anders *behalve een goede vriend misschien* zou ik het niet laten maken.

    maar 2x 600W weet je zeker dat je een kast wil?? en niet gewoon een vast hok?

    1x600W word geadviseerd op 1,2m2 dus dat word een aardige kast dan
    Last edited by DenSchimmige; 14 November 2013, 19:06.
    If life keeps putting you down, You better stay high

    Comment


      #3
      Re: Kweekkast maken

      Ruimte is een bovenkamer wordt niet druk bezocht maar mensen kunnen er wel komen en wil dan niet de boel afbreken.
      Grote ongeveer 2.5 vierkante meter 2.5 hoog.
      Aantal planten worder er maximaal 12 in 20l potten

      Belangrijk is dat het kan worden afgesloten (slotje) en geen geluid, geur en licht doorlaat.

      Zelf heb ik niet genoeg kennis om dit veilig op te bouwen.
      Budget zat ik meer aan 1500 - 2000 te denken inderdaad.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Deze maat: http://www.g-tools.nl/product/aanbieding/g-kit-1200-bonanza-zwart-2m2/

      Denk dat er alleen mensen zijn die hem beter kunnen inrichten dan nu het geval is. Of zeg je koop die maar die is top?

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      http://www.eugrowshop.eu/nl/complete-kweekruimte/600-watt-set/complete-kweekruimte-2-x-600-watt-geschikt-voor-2-m2/ is inderdaad ook niet verkeerd niet zo mooi maar wel practisch.. moet eens ga nadenken hierover.

      Comment


        #4
        Re: Kweekkast maken

        Kan gesloten worden heb alle informatie nodig op het forum gevonden.

        Comment

        Bezig...
        X