Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

90x90 150 wat led

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

90x90 150 wat led

Korting op 420shop
    Goedenavond mensen,
    Graag heb ik wat hulp met wat vragen van de experts .
    Door de introductie en verdere ontwikkeling van led verlichting zouden ik en een vriend hier graag mee aan de slag gaan.
    Het plan is om een 90x90 tentje te vullen met 18x18 6 liter potjes. In totaal 25 stuks dus.
    We zouden hiervoor autoflower lowriders willen gebruiken in combinatie met een Spectrabox Professional 150W Pro-III.
    We zijn benieuwd hoe dat dit type plant het doet en ook in combinatie met de led.
    Wat zouden jullie verwachten van zo'n opstelling?
    Zou de verlichting voldoende zijn? Voor het oppervlak wel maar ook voor de hoeveelheid stuks? Wat is jullie verwachting van de opbrengst?
    We horen het graag! Groeten

Re: 90x90 150 wat led

Led.. Je kan de eerste zijn die er een prachtige opbrengst mee kan halen.

Ik zou met die lamp de lichturen de gehele kweek op 20/4 houden. Dan krijgen je afjes in de bloei ook best wat licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
      Led.. Je kan de eerste zijn die er een prachtige opbrengst mee kan halen.

Ik zou met die lamp de lichturen de gehele kweek op 20/4 houden. Dan krijgen je afjes in de bloei ook best wat licht.
      Bedankt voor je reactie, de verwachting is ook geen monster opbrengst. We willen het proberen met zoveel mogelijk stuks en aangezien de planten die we willen gebruiken niet zo groot worden, zullen ze ook minder wortel groeien. Vandaar de kleinere potten.
      Maar wat is realistisch als je de gok zou moeten wagen?
      10? 20? 30? 40? In de praktijk komen we er natuurlijk achter maar dan kunnen we ons wel vast voorbereiden!

Comment

Ik vind het nooit zo'n goed plan om dit "samen" te doen met een vriend.
        De kweek komt toch bij iemand te staan. Diegene loopt al het risico.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Ik vind het nooit zo'n goed plan om dit "samen" te doen met een vriend.
          De kweek komt toch bij iemand te staan. Diegene loopt al het risico.
          Maak je daar maar niet druk over, daar zijn duidelijke afspraken over gemaakt en er zijn niet veel opties aangezien 1 van ons thuiswonende is.
          Heb je voor ons wat antwoorden op de vragen? Zouden we enorm blij mee zijn

Comment

De vraag is wat je gaat oogsten ?
            I dunno. Ligt er aan of je kan kweken.
            Zou er niet te veel van verwachten met autoflowers van de begin-generatie.

Tijdens de bloei zou je die led ongeveer 25cm boven de planten moeten houden volgens de gebruiksaanwijzing.
            Op dat moment kan je er geen 90x90cm mee verlichten dus.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het spijt me je dit te moeten meedelen, maar ik vermoed dat je e imitatielamp van spectra hebt gekocht.

Ik heb zelf ook een lamp van de spectrareeks bij dutchgreengrowlights gekocht. Er stonden waarschuwingen op hun website dat er shops waren die namaaklampen van spectra verkochten..met links naar de shops in kwestie. Die betreffende shops verkopen de spectra pro III 150. Op dutchgreengrowlights bestaat die lamp niet in de reeks.

Ik had een post gelezen op e andere site van iemand die ook e namaak had gekocht en met meetapparatuur was hij te weten gekomen dat de lamp slechts de helft van de aangegeven output gaf.

Kan je ons meedelen wat het gedroogd resultaat was van je kweek?

Comment

Bezig...
              X