Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

ik weet niet welke soort het zijn dat is nou het probleem juist onbekend soort heb die zaadjes gekregen johhh niet gevraagt welke soort het zijn snapjee ??

Comment

Re: tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

Aan het blad te zien is het meerendeel tog indica. Zodra indica's in bloei gaan zullen ze niet heel veel meer groeien dus zou zeggen heb nog een week geduld. In die week kan je mooi verslagen van andere bekijken om te zien wanneer hun overschakelen en hoe groot ze dan worden.

Na een week gewoon weer een plaatje uploaden dan zullen ze wel goed zijn om op 12 uur te zetten maar nu is het nog erg vroeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
        Aan het blad te zien is het meerendeel tog indica. Zodra indica's in bloei gaan zullen ze niet heel veel meer groeien dus zou zeggen heb nog een week geduld. In die week kan je mooi verslagen van andere bekijken om te zien wanneer hun overschakelen en hoe groot ze dan worden.

Na een week gewoon weer een plaatje uploaden dan zullen ze wel goed zijn om op 12 uur te zetten maar nu is het nog erg vroeg.
        hoe zie jij dat dat het indica,s zijn, als jij het zegt wacht ik nog weekje ???

Comment

Indica planten hebben brede bladeren en sativa planten hebben smalle bladeren net als een haze zegmaar. Zoek het verschil maar is op dan begrijp je wat ik bedoel. Als je klok om wilt zetten volgende week post dan eerst een foto het zou zonde zijn als je te vroeg zou omschakelen en terug op 18 uur zetten kan niet.

Comment

oke dan ja ik zal zeker eerst posten voordat ik over ga op 12 12 wil toch eerst weten wat jij er van vindt.

Comment

Daar kies je zelf voor.

Persoonlijk zou ik nog een weekje wachten.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                Daar kies je zelf voor.

Persoonlijk zou ik nog een weekje wachten.
                woorden ze dan niet te hoog ???

Comment

Nee, die scheutjes haal je niet weg, je hoeft voorlopig niks meer weg te halen, alleen straks (na 10-14dgn 12/12) kun je de mannen eruit gaan gooien.
                  Ik vond het al wat vol, maar de helft gaat nog afvallen natuurlijk, dus misschien met een dag of 4-5 de klok op 12/12 zetten ?
                  In theorie kun je dan begin maart wellicht al oogsten. plusminus. ongeveer. dus.
                  De bovenste scheutjes heb ik graag een paar cm uitsteken, dan weet je dat die nog wel groeien. Ze zijn inderdaad al mooi breed.

Als ze te hoog worden, kun je de langste later altijd nog omvouwen, maar als ze stoppen met groeien na omschakeling van de lamp kun je ze niet meer uitrekken
                  Je kan ook je maat vragen wat het precies is, dan weet je meer, nadeel is dan dat ze meteen weten dat je wiet kweekt, en liefst weet niemand daarvan.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

nou ik hoop dat ze allemaal vrouwtjes zijn hahahaha ???

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

en trouwens het zijn indica,s die kan je snller oogsten tochh waarom pas in maart ???

Comment

Ze moeten nog geslacht kiezen, voorbloei en dan ong. een week later in bloei.
                      Dan nog ong, 8wkn bloeien

Comment

sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

nou ik hoop dat ze de juiste geslacht kiezen. oww maar dus eigenlijk als ik ze 6 weken in de groei laat dan zie ik ook of het mannetje of vrouwtje woorden ??

ja kijk ik weet niet 100 procent dat het indica,s zijn maar aangezien de meeste mensen hier zeggen van wel omdat ze brede blad hebben. want ik heb het zaad grais gekregen ?? en die toppen komen toch na 3 weken bloei of zo ??

en waar zie e eigenlijk de eerste tekenen van een mannetje en vrouwtje???

Comment

Geslacht kiezen doen ze vanaf je ze op 12/12 zet ong. 1week tot 10 dgn.
                            Dat kun je zien aan een klein wit haartje in de oksel of een balletje,
                            gebruik de zoekfunctie maar eens op hoe man/vrouw te herkennen

Comment

Nou liever een klein wit haartje geen balle,2 mannetjes kan ik wel mee leven meer dan twee zou klote zijn man maar bedankt dus klein wit haartje

Comment

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Bezig...
                                X