Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l
Collapse
X
-
Re: tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l
Dat hadden wij allemaal al begrepen uit de, best duidelijke vraagstelling..
Probeer ook een verhaaltje rond de foto's te breien.
Wat en je hebt gedaan en waarom, hoe staan de planten erbij en temperaturen etc.
Met andere woorden, een kweekverslag.
Geen kritiek hoor, maar voor wat hoort watWat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Re: tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l
ik heb er een 600 wat lamp bij gedaan tempratuur krijg ik niet lager dan 27 graden en die afzuiger staat zowat bijna op het einde. en hj maakt lawaai te veel lawaai ik ga die lamp weg halen heb ook gemerkt sinds ik die lamp een dag bij heb gedaan hangen de bladeren tijdens licht periode terwijl donker periode ze juist hoger staan dus denk co,2 tekort en ik heb geen zien om een actieve inblaas erbij te doen dat kost ook weer minimaal 60 euro. groetjes
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
voor de rest staan de plantjes mooi bij het zijn allemaal vrouwtjes gewoorden gelukkig. alleen 1 plant die had ik eerder laten zien hij groeid goed alleen aan 1 scheut krijg ik steeds gele blad en dat heeft geen duidelijke oorzaak. zie dat ze beginnen te bloeien en de trichomen laten zich al wat zien
en ja ze zijn al flink wat gegroeid in de bloei periode had het niet verwacht dacht dat ze gelijk in de bloei zouden slaan en klein zouden blijven maar nee ze zijn aardig geroeid in die 2 weken bloei ??
merk wel bij sommige dat de bladeren helemaal onderaan beginnende blad die vergelen maar dat zal wel nomaal zijn aangezien ze het niet meer nodig hebben en er alle voedingstoffen uithalen en het blad daarna zal uitvallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoned30foto,s 3 week bloei gaat lekker met de plantjes wat denken julie woorden het dikke toppen ???
Als t zo doorgaat komt er wel wat lekkers aan hehe
Comment
-
ik hoop dat het goed blijft gaan, het schijnt dat de 6de en 7de week moeilijkste is en genoeg voeding moet geven of niet mensen ???
sorry maar mag ik vragen wat spurt is ???
Comment
-
Spurt = snel
Het is een benaming voor snelgroeien.
Groei spurt... In de groei kan een plant ineens heel snel groeien dat noemen we een spurt.
Zo kan in het begin van de bloei ook nog een groeispurt komen waardoor ze nog ff snel wat groeien.
Ook bij kinderen (mensen) komt een groeispurt voor. Ineens snel groeien dus.Last edited by Sudoma; 9 January 2014, 21:48.
Comment
-
ahh oke man bedankt dus ze groeien eerst in lengte en later gaan ze naar elkaar toe en woorden zo een hele top weer wat geleerd dacht eert licht tekort
heb die gele blaadjes weggehaald ??
Comment
Comment